تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13181.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می 10S با اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی امروز از تلفن هوشمند جدیدی از خانواده قبلی پرچمدارانش به نام Mi 10S رونمایی کرد. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه می 10 التراست، ولی در داخل از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند و ...

شیائومی امروز از تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - جدیدی از خانواده قبلی پرچمدارانش به نام Mi 10S رونمایی کرد. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه می 10 التراست، ولی در داخل از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند و اکثر قطعات آن شبیه می 10 5G است. شیائومی می 10S با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

می 10S نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد و برای دوربین سلفی از حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه استفاده می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی، حداکثر روشنایی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۱۲۰ نیتی، نسبت کنتراست ۵ میلیون به ۱ و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 برخوردار است. شیائومی روی این صفحه محافظ گوریلا گلس ۵ را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - قرار داده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران

می 10S از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند که همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 عرضه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شود. این تلفن هوشمند انرژی خود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - را از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. حدود ۵۶ دقیقه طول می‌کشد تا این باتری از صفر تا صد شارژ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - شود. شیائومی همچنین قابلیت شارژ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی را روی این گوشی قرار داده است. می 10S برای توزیع مناسب گرما از فناوری خنک‌سازی مبتنی بر مایع محفظه بخار استفاده می‌کند.

شیائومی می 10S به عنوان دوربین سلفی از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که ظاهری شبیه می 10 الترا دارد. این ماژول شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - و دیافراگم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - f/1.69، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. می 10S می‌تواند فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران

شیائومی موبایل جدید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - خود را با اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 12 به بازار می‌فرستد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت درون - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱، فرستنده مادون قرمز، NFC و درگاه USB-C اشاره کنیم. بلندگوهای استریوی می 10S توسط شرکت Harman Kardon بهینه‌سازی شده و بالاترین امتیاز رده‌بندی DxOMark را کسب کرده است.

شیائومی می 10S در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۰۶ دلار، در مدل ۸ + - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۷ دلار و در مدل ۱۲ + - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۸۳ دلار به بازار می‌آید. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود. شیائومی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شیرگاه استان مازندران - فعلا این دستگاه را در چین عرضه کرده اما انتظار می‌رود که سایر بازارها هم خیلی زود میزبان می 10S باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone