🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41615.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

داده های حاصل از یادگیری ماشینی موبایل پیکسل 2 به سرورهای گوگل ارسال نمی شوند

مراسم امشب گوگل بیشتر حول محور سخت افزارهای جدید و به خصوص موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می چرخید اما کمپانی مذکور در این میان اشاراتی هم به رویکردهای نرم افزاری ...

مراسم امشب گوگل بیشتر حول محور سخت افزارهای جدید و به خصوص موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می چرخید اما کمپانی مذکور در این میان اشاراتی هم به رویکردهای نرم افزاری خود داشت.

زمانی که «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل مراسم را آغاز کرد، ابتدا راجع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تلاش های شرکت در زمینه یادگیری ماشینی صحبت نمود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برونداد عملکرد آن را می توان در موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال مشاهده کرد.

میکروفن های پیکسل های جدید همواره فعال هستند

به عنوان مثال این دو تلفن هوشمند به قابلیتی تحت عنوان «Now Playing» مجهز هستند که همانند نمایشگر همیشه روشن، میکروفن های دستگاه را همواره فعال نگه می دارد و با اتکا به یادگیری ماشینی و بدون نیاز به اتصال سرور، نام موزیک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حال پخش در محیط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را روی نمایشگر AOD نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گوگل با اعلام این مسئله، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به کاربران اطمینان خاطر داده که هیچیک از اطلاعات تولید شده توسط قابلیت مورد اشاره، به سرورهای گوگل ارسال نمی شوند و این شرکت نسبت به حریم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خصوصی مشتریان خود بسیار محتاطانه عمل خواهد کرد.

گفتنی است بر اساس ادعای گوگل، قابلیت Now Playing امکان تشخیص ده ها هزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موزیک مختلف را تنها با استفاده از یادگیری ماشینی و دیتابیس تلفن همراه دارد که احتمالاً این عدد در آینده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone