🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43869.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری فاکسکان در هند برای تولید موبایل

چندی قبل دولت هند اعلام کرد که واردات موبایل و قطعات آن شامل شارژر، باتری، هدست و کابل USB به این کشور مشمول پرداخت 10 درصد مالیات است. همانطور که تایید می کنید، قانون جدید هرگونه ...

چندی قبل دولت هند اعلام کرد که واردات موبایل و قطعات آن شامل شارژر، باتری، هدست و کابل USB به این کشور مشمول پرداخت 10 درصد مالیات است.

همانطور که تایید می کنید، قانون جدید هرگونه واردات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موبایل از چین (که از جمله تامین کنندگان اصلی قطعات الکترونیک اسمارت فون محسوب می شود) را تحت تاثیر خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار می دهد.

به دنبال همین امر، فاکسکان خبر داده که قصد دارد مبلغی در حدود 5 میلیارد دلار را برای تولید موبایل در هند سرمایه گذاری نماید.

تاسیسات جدید قرار است که هاب تولیدی موازی جدای از چین باشد و تقاضای بازارهای اروپا و آمریکا را تامین کند.

همانطور که احتمالا می دانید فاکسکان برای برخی از بزرگ ترین نام های صنعت موبایل از جمله اوپو، شیائومی و نوکیا تلفن همراه تولید می کند و حالا بنا دارد که علاوه بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وطن خود در هند نیز فعالیت کند.

Terry Gou رئیس هیئت مدیره این شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و همچنین مدیرعامل آن پیشتر از برنامه های فاکسکان برای تولید و اشتغال زایی در این کشور گفته بود.

با احداث کارخانه جدید فاکسکان ماهانه 10 میلیون موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تولید خواهد کرد

نشریه تایمز هند نیز قبلا در مصاحبه با یکی دیگر از مدیران این شرکت نقل کرده بود که فاکسکان می خواهد 3 میلیارد دلار در زمینه تولید نمایشگر و 250 میلیون دلار  هم برای عملیات های مکانیکی خود صرف نماید و باقی این مبلغ نیز صرف احداث کارخانه تولید باتری های لیتیومی-یونی و بردهای مداری پرینت شده گردد.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که فاکسکان ماهانه چهار میلیون دستگاه در تایوان تولید می کند که با احداث کارخانه جدید این رقم قرار است ماهانه به 10 میلیون عدد برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone