🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43864.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

علی بابا از اسپیکر هوشمند Tmall Genie رونمایی کرد؛ رقیب ارزان قیمت آمازون اکو

علی بابا یکی از بزرگترین خرده فروشی های اینترنتی جهان و رقیبی برای آمازون به حساب می آید؛ بنابراین جای تعجب ندارد که این کمپانی چینی اخیراً از اسپیکری هوشمند به نام Tmall Genie رونمایی ...

علی بابا یکی از بزرگترین خرده فروشی های اینترنتی جهان و رقیبی برای آمازون به حساب می آید؛ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بنابراین جای تعجب ندارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که این کمپانی چینی اخیراً از اسپیکری هوشمند به نام Tmall Genie رونمایی کرده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که قرار است آمازون اکو را به چالش بکشد.

Tmall Genie به جای دستیار الکسا، از دستیار صوتی خود علی بابا به نام AliGenie بهره می برد. از لحاظ ویژگی ها، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Tmall - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Genie تفاوت چندانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با اکو ندارد و قابلیت هایی مانند کنترل وسایل خانگی هوشمند، دسترسی به اخبار، موسیقی و دیگر قابلیت های مشابه را فراهم می آورد و تمام این فرمان ها، نیازمند بیان نام اسپیکر هستند. همانطور که از نام دستگاه نیز پیداست، Tmall Genie - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می تواند به شما در خرید از سایت Tmall علی بابا کمک کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

گذشته از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابلیت تشخیص صدا که سبب می شود تنها اشخاص مجاز قادر به استفاده از اسپیکر باشند، Tmall Genie از منظر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طراحی شباهت بسیاری به اکو دارد و یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سیلندر مشکی به همراه حلقه ای از نور LED در بدنه آن به کار گرفته شده که هنگام فعال سازی دستگاه، روشن می شود.

Tmall Genie قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است به صورت محدود و در فاز بتا با قیمت حدودی 73 دلار به دست مشتریان برسد. در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای خرید این اسپیکر باید از طریق این لینک ثبت نام کرد و سپس مشتریان برگزیده، اسپیکر خود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را تا اواسط ماه جولای دریافت می نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone