🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30764.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کمپانی آنکر از یک آداپتور ویژه و دو محصول دیگر

کمپانی معروف آنکر (Anker) ساعاتی پیش چند محصول خانگی جدید را معرفی کرد؛ یک پروژکتور، آداپتور و اسپیکر بلوتوثی. کوچکترین محصول جدید این شرکت آداپتور Powerport Atom PD 1 نام دارد که بزرگترین وجه تمایزش نسبت ...

کمپانی معروف آنکر (Anker) ساعاتی پیش چند محصول خانگی جدید را معرفی کرد؛ یک پروژکتور، آداپتور و اسپیکر بلوتوثی. کوچکترین محصول جدید این شرکت آداپتور Powerport Atom PD 1 نام دارد که بزرگترین وجه تمایزش نسبت به بقیه آداپتورها، فضای کم و سرعت بالای آن در شارژ دیوایس‌های هوشمند است.

با توجه به ادعای سازنده، Atom PD 1 هر چند یکی از کوچک‌ترین آداپتورهای بازار به حساب می‌آید ولی می‌تواند گوشی‌هایی همانند آیفون را تا ۲.۵ برابر سریع‌تر از آداپتور اصلی خود گوشی شارژ کند. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - حتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - برای دستگاه‌های بزرگتری مثل نینتندو سوییچ یا حتی مک بوک نیز Atom PD 1 کار کاربر را راه می‌اندازد.

البته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - برخلاف گوشی‌ها، آداپتورهای اصلی این دستگاه‌ها سریع‌تر از Atom PD 1 شارژ می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - اگر کسی مایل به استفاده از محصول کوچک آنکر برای دیوایس‌های بزرگ‌تر است، باید کمی بیشتر صبر کند. آداپتور جدید آنکر ۳۰ دلار قیمت داشته، دارای یک پورت USB-C بوده و خروجی ۲۷ ولتی دارد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - این محصول در نظر گرفته نشده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

اما دومین محصول معرفی شده دیشب دو اسپیکر بلوتوثی جدید با نام‌های Model Zero+ و Model Zero بودند. مدل پلاس دستیار هوشمند گوگل و کروم‌کست را داشته، از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند و همچنین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - کیفیت صدای بهتری دارد. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - باتری آن نیز تا ۱۰ ساعت قابلیت استریم از طریق بلوتوث و وای فای را دارد.

۲۵۰ دلار قیمتی است که باید برای Model - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - Zero+ پرداخته بشود و اگر کسی خواست کمتر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - هزینه کند، می‌تواند نسخه ارزان قیمت‌تر را با نام Model Zero بخرد. این مدل هم دستیار هوشمند گوگل را داشته و عمر باتری آن مشابه نسخه پلاس است، هر چند بعضی ویژگی‌ها در آن حذف شده و به همین خاطر ۱۹۹ دلار قیمت دارد. هر دو مدل در پایان ماه آینده عرضه می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

آخرین محصول آنکر به نوعی نسخه دوم مینی پروژکتور قبلی این کمپانی یعنی Nebula Capsule به حساب می‌آید و Nebula Capsule II نام دارد. مدل جدیدتر رزولوشن ۱۲۸۰x۷۲۰ را داشته، از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت فوکوس خودکار هم است. این محصول به عنوان یک کمپین کیک استارتر از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - فردا کارش را آغاز می‌کند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - و نسخه اولیه آن ۳۴۹ دلار قیمت دارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone