🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40561.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی فبلت های پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو را معرفی کرد

هوآوی امروز (24 مهر ماه) در شهر مونیخ آلمان روی صحنه رفت و فبلت پرچمدار جدیدش یعنی میت 10 را معرفی کرد که علاوه بر مدل عادی، دو نسخه پرو و پورشه دیزاین هم دارد. ...

هوآوی امروز (24 مهر ماه) در شهر مونیخ آلمان روی صحنه رفت و فبلت پرچمدار جدیدش یعنی میت 10 را معرفی کرد که علاوه بر مدل عادی، دو نسخه پرو و پورشه دیزاین هم دارد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

به گفته مدیر عامل گروه محصولات مصرفی شرکت هوآوی، یک موبایل ایده آل باید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سخت افزاری قدرتمند، باتری عالی و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگر خیره کننده داشته باشد، یعنی همان ویژگی هایی که در میت 10 جمع شده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تفاوت اصلی بین میت 10 و میت 10 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پرو در شکل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ظاهری و نمایشگر آنهاست. میت 10 نمایشگر 5.9 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1440×2560 پیکسل دارد، در حالی که میت 10 پرو کمی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قد بلند تر است و به نمایشگر 6 اینچی OLED با رزولوشن 1080×2160 مجهز شده. حاشیه های هر دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دستگاه در بالا و پایین بسیار کم است و میت 10 پرو به خاطر نسبت تصویر 18:9 باریک تر به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نظر می رسد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

از نظر طراحی در هر دو دستگاه شاهد بدنه شیشه ای هستیم که در دو رنگ اصلی قهوه ای موکا و طلایی/صورتی عرضه می شوند. رنگ بندی طلایی/صورتی برای میت 10 و آبی/خاکستری برای میت 10 پرو، آنها را از یکدیگر متمایز می سازد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

میت 10 با ضخامت 8.2 میلیمتر، حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر جای داده اما در مدل پرو این حسگر به پشت بدنه منتقل شده است. همچنین مدل پرو به گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مجهز شده و فرستنده مادون قرمز هم دارد، در حالی که در مدل عادی شاهد جک هدفون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و درگاه مایکرو اس دی هستیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در کنار این تفاوت ها، هر دو مدل از نظر سخت افزاری شبیه یکدیگرند. چیپست کایرین 970، چهار گیگابایت حافظه رَم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در هر دو مدل میت 10 حضور دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته مدل پرو نسخه دیگری با کانفیگ 6 گیگابایت رَم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و 128 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم دارد، ضمن اینکه مدل پورشه دیزاین بالاترین پیکربندی را با 6 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

چیپست کایرین 970 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به قطعه مخصوصی به نام NPU یا «واحد پردازش عصبی» مجهز شده که عملیات هوش مصنوعی و یادگیری عمیق را بر عهده می گیرد. هوآوی هیاهوی زیادی را پیرامون قابلیت های هوش مصنوعی میت 10 به راه انداخته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و بخش زیادی از مراسم رونمایی را هم به این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موضوع اختصاص داده، اما تا زمانی که از این دستگاه در شرایط واقعی استفاده نکنیم، نمی توانیم در مورد آن نظری بدهیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

ماژول دوربین اصلی میت 10 و مدل پرو از یک حسگر 20 مگاپیکسلی رنگی و حسگر 12 مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده و گشودگی دیافراگم آنها f/1.6 است که در حال حاضر، بهترین نمونه در دنیای موبایل محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

هوآوی قابلیتی را برای استفاده از موبایل به عنوان یک کامپیوتر دسکتاپ از طریق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درگاه USB-C طراحی کرده که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شباهت زیادی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با سامسونگ دکس دارد. با اتصال موبایل به مانیتور، کیبورد و ماوس می توانید تا سه ساعت از میت 10 به عنوان یک کامپیوتر با قابلیت نمایش پنجره های متعدد استفاده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

میت 10 پتانسیل های زیادی دارد، اما هنوز برای اظهار نظر زود است و باید منتظر نظرات کارشناسان و کاربران در هفته های آتی باشیم. گفتنیست قیمت گذاری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خانواده میت 10 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای بازار اروپا به شرح زیر اعلام شده: مدل پایه میت 10 قیمتی برابر 700 یورو (824 دلار) دارد، قیمت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مدل پرو تا 800 یورو (942 دلار) - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بالا می رود و مدل پورشه دیزاین هم به عنوان یک موبایل لوکس، برچسب قیمتی 1395 یورویی (1650 دلاری) را یدک می کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone