🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40563.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به هواوی میت 10 و میت 10 پرو [تماشا کنید]

سرانجام روز موعود فرا رسید و غول چینی از پرچمداران جدید خود در مراسمی در شهر مونیخ آلمان پرده برداشت، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو که این بار در آنها هوش مصنوعی بیشتر از ...

سرانجام روز موعود فرا رسید و غول چینی از پرچمداران جدید خود در مراسمی در شهر مونیخ آلمان پرده برداشت، میت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۱۰ و میت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۱۰ پرو که این بار در آنها هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیشتر از هرچیز مورد تاکید قرار داشته است. هر دو نسخه از پرچمدار جدید هواوی در کنار چیپست قدرتمند خود، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به چیپ اختصاصی برای هوش مصنوعی مجهز هستند و از این نظر، اولین در نوع خود به حساب می آیند.

البته نباید فراموش کنیم که گذشته از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، رقابت سختی هم در حوزه طراحی بین تولید کنندگان موبایل در جریان است. شرکت چینی بر همین اساس یک صفحه نمایش با حاشیه اندک را در کنار رنگ های براق و چشم نواز برای پرچمداران خود در نظر گرفته که زیبایی آنها را دو چندان می کند.

پیش از این در مطالبی جداگانه با ویژگی های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آشنا شدید، در ادامه از شما دعوت می کنیم با ویدیوی نگاه نزدیک به این دو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محصول نیز همراه شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone