🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40562.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گردشی در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2017

هجدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام امروز شروع و کار کرد و در روز اول فعالیت خود میزبان سران بخش دولتی و خصوصی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها در کنار بازدیدکنندگان بود. تعداد یازده سالن در نمایشگاه ...

هجدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام امروز شروع و کار کرد و در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اول فعالیت خود میزبان سران بخش دولتی و خصوصی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها در کنار بازدیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بود. تعداد یازده سالن در نمایشگاه بین المللی تهران برای این رویداد در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نظر گرفته شده که در بین آن یک سالن به طور کامل به تولیدکنندگان خارجی و بین المللی اختصاص داده شده است.

دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سالن بزرگ و اصلی نمایشگاه متعلق به دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپراتور اول و دوم بود که هر یک با دستاوردها و طرح‌های فروش جدیدی در ایران تله‌کام هجدهم شرکت کرده و بیشتر از سایر بخش‌ها‏، بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده بودند. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا شما را با حال و هوای کلی تله‌کام ۲۰۱۷ آشنا کنیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
غرفه های بین المللی در سالن 5 نمایشگاه حضور داشتند و بازدیدکنندگان کمتری نسبت به غرفه های داخلی به آنها مراجعه می‌کردند.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
بخش بین الملل بیشتر شاهد حضور کمپانی‌های آسیایی و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خاورمیانه و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همچنین نمایندگی های فعال برندهای جهانی بود

کارکنان پرشمار اپراتورها در فضای باز نمایشگاه حضور داشتند و بسته های اینترنتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رایگان و یا با تخفیف ویژه برای عموم مردم عرضه می نمودند. درکنار ارائه این بسته ها، بخش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های تفریحی و جانبی هم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
سیم کارت رایگان رایتل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که برخلاف دو اپراتور دیگر فقط به دانشجویان داده نمی شد و برای عموم مردم مجانی بود، با استقبال زیادی مواجه شد.

سالن همراه اول نیز پر از بخش های متنوع و گوناگونی بود که در آن مسابقات مختلفی هم برگزار می شد. همچنین دکه‌های تعبیه شده در محیط فضای باز نمایشگاه هر دو اپراتور به ارائه سیم کارت رایگان و یا با شرایط ویژه و امور مشترکین می پرداختند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
مسابقه گویندگی و دوبلوری یکی از قسمت های غرفه همراه اول در نمایشگاه بود.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
شرکت ایرانسل خلاقیت جالبی را با استفاده از فناوری VR - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - (واقعیت مجازی) در نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به کار برده بود و از علاقه مندان برای بازی فوتبال مجازی دعوت به عمل می آورد.

یک سالن کوچک در اختیار تیم انارستان قرار داشت که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. دست اندرکاران انارستان با ایجاد محیطی شاد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و مفرح موفق به جذب قشر کم سن و سال نمایشگاه شده بودند. بخصوص معرفی سیم کارت‌های مخصوص - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کودکان توجه والدین را به خود جلب کرده بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
«نارتب»، تبلت مخصوص کودکان که توسط انارستان عرضه می شد.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
نحوه کارکرد سیم کارت کودک انارستان که اینترنتی پاک را رای بچه ها به ارمغان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آورده بود. به گفته مسئولین انارستان 50 هزار وبسایت مجاز و مشخص - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده در این سیم کارت ها پشتیبانی می شوند.

نوای اول و اول مارکت دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن مرتبط به هم، غرفه‌هایی در کنار یکدیگر داشتند و یکی از جوایز نفیس نمایشگاه را عرضه می کردند. استقبال مردم در شرکت و ثبت نام در قرعه کشی این دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موسسه نیز گسترده بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
نوای اول اپلیکیشنی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مختص پخش و دانلود قانونی موسیقی های مجاز ایرانی در کنار بخش خبررسانی حوزه موسیقی است. استفاده از خدمات این اپلیکیشن برای کاربران آن تماما رایگان است.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
اول مارکت یکی از بزرگترین جایزه های نمایشگاه امسال را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته بود: 10 دستگاه BMW که ازدحام مردم را برای شرکت در مسابقه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن به همراه داشت.

همان‌طور که وزیر ارتباطات در سخنرانی افتتاحیه مراسم از برندهای تولیدکننده سریال و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تلویزیون که قادر به اخذ مجوز IPTV شده اند سخن به میان آورد، غرفه هایی هم در این زمینه در سطح نمایشگاه فعالیت می کردند که با استقبال عمومی مردم مواجه شدند. اپلیکیشن‌هایی همچون لنز (جزو زیر مجموعه برند ایرانسل) و آی سیما و... در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این زمینه مشغول به کار بودند. گفتنی است استفاده از بعضی از این سرویس‌ها همچون آی سیما با همکاری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ISPهای اینترنتی و اپراتورها با ترافیک رایگان صورت می گیرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
به نظر شما برندهای داخلی چه زمان دست از این نوع تبلیغ بر می‌دارند؟

نکته قابل توجه این نمایشگاه تبلیغات خلاقانه ای بودند که درحین بازدید از غرفه‌ها مشاهده می کردید. تبلیغاتی که مونوپادهای مردم را به تکاپو واداشته و عکس‌های سلفی با آنان گرفته می شد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
بازار سلفی گرفتن با ربات تبلیغاتی در ورودی غرفه همراه اول بسیار داغ بود.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
کار زیبایی که بعضی از غرفه ها برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حفظ محیط زیست انجام داده بودند، عدم چاپ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بروشورهای تبلیغاتی و جایگزین نمودن آن با کدهای QR بود.

بسیاری از غرفه‌های ISPها در سطح نمایشگاه قیمت شکنی کرده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و بسته های اینترنتی خود را با تخفیف بسیار ویژه که گاهی به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 70 درصد هم می رسید، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ارائه می کردند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پارس آنلاین، آسیا تک، مبین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نت و... از جمله این شرکت‌ها به شمار می روند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
بسته های آسیا تک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در حجم های مختلف و قیمت های گوناگون به همراه مودم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای مشتریان عرضه می شد. ثبت نام کاربران در همان محیط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمایشگاه نیز امکان پذیر بود.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
جای اپراتور خصوصی پست که به همت پیک بادپا راه اندازی شده خالی بود، تا در قیمت ها و ارائه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خدمات به رقابت با شرکت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ملی پست بپردازد.

وزیر ارتباطات بعد از سخنرانی آغازین خود در سالن همایش های نمایشگاه، به بازدید از غرفه های گوناگون پرداخت. ازدحام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جمعیت در کنار «محمدجواد آذری جهرمی» در حین دیدار از سالن های رویداد ایران تله کام دیده می شد. خبرنگاران و عموم مردم به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عکسبرداری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و صحبت با وزیر جوان می نشستند که لحظات جالبی را در نمایشگاه پدید آورده بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
وزیر ارتباطات از بیشتر غرفه ها بازدید و با مسئولان آن به گفتگو و تبادل نظر می پرداخت.
تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
شرکت نام آشنا و قدیمی صاایران هنوز فعالیت می کند و البته کاربری خود را دگرگون ساخته و بیشتر به تولید محصولات بی سیم و تجهیزات مشابه می پردازد.

امسال احتمالا آخرین دوره برگزاری نمایشگاه تله کام به صورت مجزا خواهد بود، چرا که قرار است از سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آینده دو نمایشگاه الکامپ و تلکام در کنار یکدیگر برگزار شوند. برگزاری همزمان دو نمایشگاه در شرایطی قابل توجیه است که این دو با یک رویکرد و یک هدف برگزار شوند‏، در غیر این صورت اجرای همزمان آنها هیچ تفاوتی با گذشته نخواهد داشت.

[این مطلب توسط امین قیاسی، آرش پارساپور و امیر مستکین تهیه شده است.]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone