🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19753.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی دل از لپتاپ‌های گیمینگ Alienware با نمایشگر ۳۶۰ هرتزی

دل از لپتاپ‌های گیمینگ Alienware Area-51m R2 و Alienware m17 R3 رونمایی کرده که به نمایشگرهای با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز مجهز شده‌اند. لپتاپ Alienware Area-51m R2 این لپتاپ با پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i9 (سری کامت ...

دل از لپتاپ‌های گیمینگ Alienware Area-51m R2 و Alienware m17 R3 رونمایی کرده که به نمایشگرهای با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز مجهز شده‌اند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران

این لپتاپ با پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i9 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - (سری کامت لیک) و نیز کارت گرافیک انویدیا جی‌فروس RTX همراه شده است. نسل قبلی (Alienware Area-51m) با پردازنده Core i9-9900K اینتل روانه بازار شده بود اما مدل جدید به پردازنده Core i9-10900K با ۱۰ هسته پردازشی و ۲۰ ترد و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - حداکثر سرعت بوست ۵.۳ گیگاهرتز مجهز شده است.

کارت گرافیک این لپتاپ در بالاترین مدل انویدیا جی‌فورس RTX 2080 SUPER با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 است و برای رم می‌توان تا ۶۴ گیگابایت از نوع DDR4 و برای حافظه داخلی تا ۴ ترابایت SSD از نوع M.2 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - PCIe را انتخاب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - کرد.

نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این لپتاپ رزولوشن 1080p با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز دارد. علاوه بر این لپتاپ Alienware به سیستم تنظیم ولتاژ با ۱۲ فاز مجهز شده تا کارایی بهینه شود. به گفته دل این مدل اولین لپتاپی است که از این تکنولوژی بهره می‌برد و موجب می‌شود لپتاپ با کاهش کارایی حین فعالیت‌های سنگین مواجه نشود.

سایر مشخصات این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - مدل از جمله پورت‌های ورودی و خروجی، کیفیت ساخت، سیستم صوتی و دیگر جزئیات ظاهری مشابه نسل قبل است. حداقل قیمت این مدل ۲۳۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

لپتاپ Alienware m17 R3

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران

نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این مدل هم نرخ رفرش ۳۶۰ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه‌ای دارد. m17 R3 در بالاترین مدل از پردازنده Core i9-10980HK اینتل و کارت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 2080 Super با ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 بهره می‌برد. مقدار رم و حافظه داخلی این مدل هم حداکثر ۳۲ گیگابایت و ۴ ترابایت خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران

لپتاپ Alienware m17 R3 هم به تکنولوژی تنظیم ولتاژ ۱۲ فازی مجهز شده و حداقل قیمت آن ۱۶۰۰ دلار خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - سایر مشخصات این مدل هم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - کم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - و بیش مشابه نسل قبلی است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران

دل همچنین از پی‌سی گیمینگ Alienware Aurora با حداکثر ۲ کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3090 و نیز RTX 3080 رونمایی کرده که از نظر سایر مشخصات تفاوتی با نسل قبل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - ندارد. برای پردازنده می‌توان از بین مدل‌های متنوع اینتل نسل دهم یا AMD - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران - سری رایزن ۳۰۰۰ انتخاب کرد. از انتخاب‌های پردازنده، اینتل  Core i9-10900k یا AMD Ryzen 9 3950X هستند. مقدار رم و حافظه داخلی هم تا ۶۴ گیگابایت و ۴ ترابایت قابل انتخاب خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تنکابن استان مازندران
Alienware Aurora
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone