🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42477.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

24 شهریور، تاریخ احتمالی عرضه گلکسی نوت 8

هفته گذشته خبر عجیبی در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر و عنوان شد که این موبایل قرار است یک روز پس از معرفی رسمی، یعنی در ۲۴ آگوست عرضه شود. حالا «اوان بلس» (که اطلاعات ...

هفته گذشته خبر عجیبی در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر و عنوان شد که این موبایل قرار است یک روز پس از معرفی رسمی، یعنی در ۲۴ آگوست عرضه شود. حالا «اوان بلس» (که اطلاعات و آگاهی عجیبی از گجت‌های معرفی نشده دارد) در این مورد شفاف سازی کرده و خبر می‌دهد که در برخی بازارها، قرار است پیش فروش گلکسی نوت ۸ در روز ۲۴ آگوست (پنج‌شنبه همین هفته) آغاز شود.

اینطور که «بلس» عنوان می‌کند، گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۸ قرار است در روز ۱۵ سپتامبر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - - ۲۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شهریور به شکل رسمی عرضه شود. البته باز هم باید توجه داشت که این تاریخ برای آمریکا است و مشخص نیست سامسونگ ایران با چه تاخیری تصمیم به وارد کردن همین موبایل به کشورمان دارد.

با این حال نکته‌ای دیگر که علاقمندان به خرید گلکسی نوت ۸ باید بدانند، این است که در صورت پیش خرید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کردن موبایل مورد بحث، سامسونگ دو هدیه به خریدار زودهنگام می‌دهد. هدیه اول یک حافظه جانبی ۲۵۶ گیگابایتی علاوه بر یک شارژر وایرلس است، و هدیه دوم نیز یک دوربین Gear 360 سامسونگ.

البته باز هم باید توجه کرد که شاید سیاست سامسونگ در ارائه این هدیا در کشورهای مختلف، متفاوت باشد اما بر اساس تجربه‌ای که در رابطه با موبایل‌های اخیر همین شرکت در کشورمان وجود دارد، بعید نیست سامسونگ برای افرادی که موبایل خود را در ایران پیش خرید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کنند هدایایی در نظر بگیرد، چرا که ارائه برخی آیتم‌های ویژه برای خریداران اولیه یک موبایل پرچمدار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و گران قیمت، در جهان امری تقریباً مرسوم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone