🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35878.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

استعفای جمعی از کارکنان گوگل به خاطر همکاری این شرکت با پنتاگون

فروردین ماه امسال همکاری گوگل با پنتاگون اعتراض کارکنانش را برانگیخت و هزاران کارمند این شرکت نامه‌ای به «ساندر پیچای» مدیر عامل این کمپانی نوشتند و طی آن به همکاری گوگل با پنتاگون و وزارت دفاع آمریکا برای ...

فروردین ماه امسال همکاری گوگل با پنتاگون اعتراض کارکنانش را برانگیخت و هزاران - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارمند این شرکت نامه‌ای به «ساندر پیچای» مدیر عامل این کمپانی نوشتند و طی آن به همکاری گوگل با پنتاگون و وزارت دفاع آمریکا برای توسعه‌ی هوش مصنوعی جنگ طلبانه اعتراض کردند. حال به نظر می‌رسد که این اعتراض به جایی نرسیده چرا که بیش از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - ده کارمند گوگل در اعتراض به تمام نشدن این همکاری نظامی-اطلاعاتی، استعفا داده‌اند.

هنوز مشخص نشده که امروز دقیقاًٍ چند نفر از کار خود استعفا داده‌اند اما گزارش شده که حدود ده نفر یا بیشتر که به طور مستقیم در پروژه‌ی نظامی Maven فعالیت می‌کردند امروز در محل کار خود حاضر نشده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

کارمندان گوگل معتقدند که همکاری این شرکت با پنتاگون برای توسعه‌ی هوش مصنوعی جنگ افزار‌ها، قانون‌های نانوشته‌ی اخلاقی ساکنین مانتین ویو را زیر پا گذاشته چرا که پیشتر شعار این کمپانی «شرور نباشید» بود.

آنها باور دارند که بی اعتنایی مدیران ارشد گوگل به اعتراض و خواسته‌ی کارمندانش برای باطل کردن پروژه‌های جنگی، حاکی از آن است که نگرش و فعالیت این شرکت در حال تغییر است. این مسئله دیگر راهی جز استعفا و فاصله گرفتن از محیط منفی موجود را برای آنها باقی نگذاشته است. با این حال هنوز نام این کارمندان فاش نشده و مدیران ارشد این شرکت نیز عکس‌العملی به این استعفای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - دسته جمعی نشان نداده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

تیرماه سال گذشته وزارت دفاع آمریکا طی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - بیانیه‌ای خبری، پروژه Maven را معرفی کرد و اهداف پروژه را پیاده سازی الگوریتم‌های کامپیوتری در میدان نبرد به کمک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - هوش مصنوعی اعلام نمود. پروژه Maven در واقع به توسعه‌ی سیستمی برای پهپاد‌های ارتش آمریکا می‌پردازد که با آن می‌توان حرکت وسایل نقلیه‌ سنجیده و آنها را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - دنبال نمود.

در آن زمان «دایان گرین» سرپرست حافظه‌ی ابری گوگل از این همکاری دفاع کرد و اعلام نمود که این هوش مصنوعی توسعه یافته برای پهپاد‌ها با اسلحه و جنگ افزار ارتباط مستقیمی نداشته و استفاده‌ای بسیار صلح طلبانه دارد اما کارکنان کمپانی یاد شده هنوز معتقدند که می‌توان از فناوری یاد شده به راحتی برای مقاصد خصومت آمیز استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone