🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19357.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

همکاری با موجودات فضایی؛ ویدیوی تبلیغاتی متفاوت سامسونگ برای CES 2021

تریلر کوتاه و متفاوتی از سوی سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند در نمایشگاه CES امسال دست پر حاضر شوند. سامسونگ قصد دارد رویداد آنلاین CES 2021 را ...

تریلر کوتاه و متفاوتی از سوی سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند در نمایشگاه CES امسال دست پر حاضر شوند. سامسونگ قصد دارد رویداد آنلاین CES 2021 را روز دوشنبه 22 دی‌ماه (‌یازدهم ژانویه) به صورت آنلاین برگزار کند. این شرکت،‌ پیش از فرا رسیدن رویداد،‌ تریلر کوتاهی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - با مضمونی متفاوت منتشر کرده است.

غول فناوری کره‌ای با انتشار تریلر کوتاه، به خوبی نشان می‌دهد که به شدت روی توسعه فناوری‌های نسل بعدی کار می‌کند و انتظار می‌رود سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - در سال نو میلادی در کنار تلویزیون‌های جدید 4K و 8K QLED خود، سری جدید تلویزیون‌های MicroLED را نیز رونمایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - کند. همچنین کره‌ای‌ها در سال 2021 قصد دارند از سری جدید لپ‌تاپ ها و لوازم خانگی جدید خود رونمایی کنند.

در تریلر جدید سامسونگ، یکی از کارمندان سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - از «سباستین سونگ» مدیر بخش تحقیقات شرکت در مورد برنامه‌های آتی مربوط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - به نمایشگاه CES 2021 سوال می‌کند. سباستین تایید می‌کند که به صورت باورنکردنی مشغول فعالیت هستند.

وقتی سباستین درب آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت را باز می‌کند، صحنه بعدی موجودات فضایی را نشان می‌دهد که در آزمایشگاه سامسونگ سخت مشغول فعالیت هستند و برخی از آنها با دیدن سباستین خود را پنهان می‌کنند. سباستین از دیدن موجودات فضایی تعجب می‌کند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - و سریع درب آزمایشگاه را می‌بندد تا همکارش با چنین صحنه‌ای روبرو نشود.

بی‌شک سامسونگ با انتشار این تریلر قصد دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - نشان دهد که برنامه‌های خوبی برای سال جدید دارد. علاوه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - بر رویداد 22 دی‌ماه، سامسونگ پرچمداران سری گلکسی S21 را نیز در رویداد آنپکد 2021 روز پنجشنبه 25 دی‌ماه ساعت 18:30 به وقت تهران رونمایی خواهد کرد. این رویداد به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود در رویداد آنپکد، کره‌ای‌ها در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید، چیپست قدرتمند اگزینوس 2100 را نیز معرفی کنند. پیشتر خبرهای مختلفی در مورد ردیاب جدید سامسونگ منتشر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - شده است؛ به نظر می‌رسد احتمالا این شرکت ردیاب اشیا جدید خود به نام گلکسی اسمارت تگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - را نیز با طراحی متفاوت‌تری نسبت به ردیاب‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - تایل در رویداد 25 دی‌ماه رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هژیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ احیانا شرکت شما ابوطالب مشهد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در ابوطالب شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone