🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28920.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل هواوی پی 30 پرو پیش از رونمایی رسمی؛ زوم ۱۰ برابری

چند روز بیشتر تا معرفی رسمی هواوی پی 30 پرو و پی 30 باقی نمانده و تا به حال شایعات زیادی توسط رسانه‌های درباره خانواده پرچمداران جدید هواوی منتشر شده. حال وب سایتی به نام  WinFuture کار ...

چند روز بیشتر تا معرفی رسمی هواوی پی 30 پرو - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - و پی 30 باقی نمانده و تا به حال شایعات زیادی توسط رسانه‌های درباره خانواده پرچمداران جدید هواوی منتشر شده. حال وب سایتی به نام  WinFuture کار را تمام کرده و تمامی مشخصات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - این دو گوشی را به همراه تصاویر رسمی آنها منتشر کرده است.

به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - نظر می‌رسد که جذابترین ویژگی تازه هواوی پی 30 پرو، دوربینش به شمار می‌رود و به همین دلیل است که کمپانی چینی در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - تبلیغات این پرچمدار روی قابلیت‌های جدید دوربین مانور داده است. بر اساس گزارش وب سایت WinFutur، دوربین هواوی پی 30 پرو از زوم هیبریدی ۱۰ برابری بهره می‌برد.

دوربین هواوی پی 30 پرو با زوم ۱۰ برابری

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان

این موبایل به لطف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - فاصله کانونی معادل ۱۳۵ میلمتری، می‌تواند تا ۷.۸ برابر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - از زوم اپتیکال استفاده نماید. این قابلیت با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر هم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌رسد.

علاوه بر این گفته شده است هواوی پی ۳۰ پرو از آرایه دوربین سه گانه متشکل از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دریچه f/1.6، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با ضریب اپرچر f/2.2، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 و حسگر عمقی ToF یا زمان پرواز بهره می‌برد.

همچنین هواوی برای این موبایل یک صفحه نمایش اولد ۶.۴۷ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینچی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر و لبه‌های خمیده‌ در نظر گرفته اما اثری از سنسور‌های IR پی 20 پرو  که در احراز هویت چهره مورد استفاده قرار می‌گرفت، به چشم نمی‌خورد.

با این وجود گزارش شده که هواوی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - پی 30 پرو به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد شد اما احتمال دارد این ویژگی آنچنان ایمن نباشد. شاید به همین دلیل باشد که هواوی یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای این موبایل در نظر گرفته.

سخت افزار قدرتمند هواوی پی 30 - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - پرو

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان

پرچمدار جدید هواوی از چیپست کایرین ۹۸۰ و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند میان نسخه‌های مختلف با ۱۲۸ ، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، انتخاب کند اما پس از آن نمی‌توان با میکرو اس دی، حافظه داخلی این موبایل را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - افزایش داد.

تلفن هوشمند یاد شده یک باتری ۴۲۰۰ میلی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - آمپر ساعتی دارد و موفق شده استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از بدنه این موبایل حذف شده و هواوی پی 30 پرو از نسل پنجم شبکه ارتباطی پشتیبانی نمی کند و به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد پس از این سری، سراغ تلفن‌های هوشمند 5G برود.

مشخصات هواوی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - پی 30

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان

هواوی برای این موبایل، یک صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی با بریدگی قطره‌ای و دوربین سه گانه در نظر گرفته و سعی کرده سخت افزار آن را ارتقا دهد.

این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - موبایل به یک چیپست کایرین ۹۸۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. همچنین یک باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این موبایل را برعهده دارد.

از تفاوت‌های هواوی پی 30 با مدل پرو می توان به نبود زوم ۱۰ برابری و سنسور زمان پرواز اشاره کرد. با این وجود هواوی پی 30 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و استاندارد IP68 بهره می‌برد و خبر خوب این است که جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از بدنه‌ی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - این موبایل حذف نشده.

هواوی پی 30 پرو و پی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - 30 قرار است ششم فروردین ماه معرفی شوند و در آن  روز قیمت و زمان عرضه پرچمداران بعدی این برند چینی مشخص خواهد شد.

تیزر جدید هواوی پی 30 به ویژگی‌های این سری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بویین زهرا استان زنجان - اشاره می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone