تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13388.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رای دادگاه عالی بریتانیا: رانندگان اوبر باید از حقوق و مزایای کارکنان برخوردار شوند

دادگاه عالی بریتانیا با رد فرجام خواهی اوبر رای قبلی در مورد لزوم شناسایی رانندگان این تاکسی اینترنتی به عنوان کارمند را تایید کرد. بر اساس این حکم رانندگان اوبر در بریتانیا باید از حداقل ...

دادگاه عالی بریتانیا با رد فرجام خواهی اوبر رای قبلی در مورد لزوم شناسایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - رانندگان این تاکسی اینترنتی به عنوان کارمند را تایید کرد. بر اساس این حکم رانندگان اوبر در بریتانیا باید از حداقل حقوق و مزایای کارکنان دیگر برخوردار شوند.

شناسایی رانندگان تاکسی اینترنتی به عنوان کارمند یکی از بحث و جدل‌های همیشگی بین اوبر، لیفت و کارکنان آنهاست. این شرکت‌ها با دسته بندی رانندگان به عنوان پیمانکار از ارائه حداقل حقوق و مزایای کارکنان به آنها خودداری می‌کنند. در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - جدیدترین پرونده حقوقی اما قاضی دادگاه عالی بریتانیا «لرد جورج لگات» با این استدلال که رانندگان پس از ورود به اپ اوبر برای ارائه خدمات با این شرکت وارد قرار داد می‌شوند نه رانندگان، حکم قبلی درباره لزوم شناسایی رانندگان به عنوان کارکنان شرکت را تایید کرد.

قاضی لگارت افزود که از آنجا که اوبر مبلغ کرایه را تعیین می‌کند، قوانین قرارداد را تعیین کرده و کنترل فراگیری روی سرویس دارد، عملا به عنوان کارفرما عمل می‌کند. هرچند در این شرایط - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - راننده ساعات کاری را به اختیار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - خود مشخص می‌کند اما بقیه موارد کاملا در کنترل اوبر قرار دارد؛ برای مثال راننده بر خلاف تاکسی‌های دیگر کنترل کمتری روی انتخاب مقصد دارد و در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - سیستم رتبه‌بندی هم اگر عملکرد وی از حد خاصی پایین‌تر باشد، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - از سوی اوبر تحریم می‌شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان  استان خراسان

این پرونده پس از رای مذکور دوباره به دادگاه استخدام ارگان‌های عمومی برمی‌گردد که صلاحیت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - رسیدگی به اختلافات بین کارفرمایان و کارمندان را دارد. این نهاد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - درباره میزان غرامتی که باید به رانندگان پرداخت شود تصمیم گیری خواهد کرد اما اوبر هم در پرونده‌های قبلی نشان داده به این راحتی تسلیم نخواهد شد.

پیش از این در کالیفرنیا قانون AB5 وضع شده بود که بر اساس آن می‌بایست تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به عنوان «کارمند» تلقی شوند و از مزایایی مانند بیمه سلامت و بیمه بیکاری و غیره بهره ببرند. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - با این حال تاکسی‌های اینترنتی در واکنش با لابی گری قانون Proposition 22 را تصویب کردند که به آنها اجازه می‌دهد با در نظر گرفتن مزایایی نه چندان دندان‌گیر، از زیر بار طبقه بندی راننده‌ها به عنوان کارمند شانه خالی کنند.

اوبر در واکنش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - به رای دادگاه عالی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - بریتانیا با انتشار پستی مدعی شده که این رای تنها شامل گروهی از رانندگان است که در سال ۲۰۱۶ در اپ ثبت‌نام کرده‌ بودند و شامل دیگر رانندگان از جمله آنهایی که در سرویس اوبر Eats فعالند، نمی‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone