🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29473.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پروژکتور و بلندگوی همه کاره جدید انکر معرفی شد؛ دو دستگاه در یک قوطی نوشابه

دو سال پیش انکر، با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس در بازار پروژکتور‌ها حضور پیدا کرد. سال گذشته هم از مدل کوچک شده‌ی آن را با نام نبولا کپسول روانه بازار نمود که هم اندازه‌ی یک قوطی نوشابه ...

دو سال پیش انکر، با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس در بازار پروژکتور‌ها حضور پیدا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرد. سال گذشته هم از مدل کوچک شده‌ی آن را با نام نبولا کپسول روانه بازار نمود که هم اندازه‌ی یک قوطی نوشابه بود. حال امسال نسل جدید پروژکتور و بلندگوی همه کاره انکر با نام نبولا کپسول 2 معرفی شده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

پروژکتور و بلندگوی همه کاره انکر در واقع ترکیبی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از دو محصول کامل به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شمار می‌رود و توانسته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تمام ویژگی‌های مطلوب یک پروژکتور را در بلندگوی بهره مند‌ از بلوتوث پیاده سازی کند. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسل بعدی این کپسول‌ نسبت به نسخه‌ی قبلی، علاوه بر عمر باتری ۲.۵ ساعته‌ی خود، در چند زمینه‌ی مختلف هم پیشرفت کرده است.

برای مثال نبولا کپسول 2 قادر است تصاویری با رزولوشن 720p را با روشنایی بیشتری روی پرده بیاندازد. علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی نظیر فوکوس خودکار، بلندگوی ۸ واتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای این کپسول در نظر گرفته شده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

نبولا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کپسول 2 از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سیستم اندروید تی وی 9 پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌توان بدین شکل، از هزاران اپلیکیشن دستیار گوگل استفاده نماید تا بهترین گزینه‌ را برای سرگرمی برگزیند. حال اگر اپ مخصوصی برای کاربر موجود نبود، پورت USB و HDMI روی این پروژکتور تعبیه شده و کاربر می‌تواند با استفاده از Chromecast، بهترین گزینه‌ را برای خود فراهم کند.

همچنین تکنولوژی شارژ سریع مطلوبی برای این گجت طراحی شده و شارژ  USB-C آن می‌تواند طی ۲.۵ ساعت، باتری‌اش را به سرعت شارژ نماید. نبولا کپسول 2 تنها ۷۰۰ گرم وزن دارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و به همین دلیل کاربر می‌تواند آن را با خود به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هر جا ببرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این مصحول در وب سایت جمع سپاری Kickstarter موفق شده ۱.۵ سرمایه جمع آوری کند و کاربران زیادی موفق شده‌اند آن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را پیش خرید کنند. با این وجود علاقه‌مندان به پروژکتور همه کاره یاد شده هنوز می‌توانند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نبولا کپسول 2 را با صرف ۵۹۹ دلار هزینه، پیش خرید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنند تا آن را اواسط تابستان سال آینده، دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone