🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35864.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسلی‌ها روزانه ۴۰۶۶ ترابایت دیتا مصرف می‌کنند

ایرانسل امروز به مناسبت هفته ارتباطات میزبان «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «رمضانعلی سبحانی‌فر» نماینده مجلس و سایر همکاران و شرکای خود شد. در این دیدار ایرانسل گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های ...

ایرانسل امروز به مناسبت هفته ارتباطات میزبان «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «رمضانعلی سبحانی‌فر» نماینده مجلس و سایر همکاران و شرکای خود شد. در این دیدار ایرانسل گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های جدید خود ارائه کرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به گفته «علیرضا قلمبر دزفولی» مدیرعامل شرکت ایرانسل، 436 شهر به اینترنت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسل 4.5G و 15.5 میلیون گوشی تلفن همراه به اینترنت 4G متصل هستند. همچنین 162 شهر تحت پوشش شبکه اینترنت TD-LTE - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بوده و برای تکمیل پوشش شهرهای باقی مانده در شبکه پهن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باند ایرانسل، کمتر از 3 درصد جمعیت کشور باقی مانده‌ است.

ایرانسل در گزارش تعویض مودم‌های وایمکس با اینترنت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ثابت TD-LTE اعلام کرد که به منظور پایبندی به مهلت قانونی تعیین شده توسط سازمان تنظیم مقررات، ایرانسل از آغاز سال 96 تاکنون 143763 کاربر وایمکس را با تامین مودم TD-LTE به صورت رایگان به تکنولوژی اینترنت ثابت ارتقاء داده و تعداد 1200 کاربر باقی مانده تا قبل از 31 اردیبهشت 97 به بستر اینترنت ثابت TD-LTE منتقل خواهند شد.

ایرانسل معتقد است ارائه سرویس با کیفیت به مشترکان TD-LTE و کسب رضایتمندی آنها مستلزم پایبندی تمامی ارائه دهندگان سرویس وایمکس به مهلت قانونی مصوبه (31اردیبهشت94) و همچنین تخصیص یکنواخت فرکانس 55 مگاهرتز بین ارائه کنندگان سرویس TD-LTE است.

افزایش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حجم مصرف دیتا

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

دزفولی روند رشد حجم مصرف دیتا در این اپراتور را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افزایشی اعلام کرد. بر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اساس آمارهای ایرانسل مصرف دیتای روزانه در مرداد ماه 93 رقمی در حدود 54 ترابایت بود که این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رقم در اسفند سال 96 به 4066 ترابایت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رسید. افزایش 100 برابری سرعت تجربه شده توسط مشترکان و کاهش 20 برابری تاخیر، رشد 75 برابری ترافیک روزانه دیتای همراه و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همچنین رشد 28 برابری سرانه دیتای همراه مشترکان ایرانسل از دیگر آمارهایی بود که اعلام شد.

ایرانسل روند مصرف جهانی دیتا را با روند مصرف دیتا در ایرانسل مقایسه کرد. بر اساس آمارهای سه سال اخیر مصرف دیتا در ایرانسل 55 برابر افزایش پیدا کرده بود که این رقم در کل دنیا با افزایش 4 برابری همراه بوده است. به گفته دزفولی البته بخشی از این رشد مربوط به نداشتن پروانه ارائه تکنولوژی 3G و 4G تا قبل از سال 93 بوده است اما با این حال میانگین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رشد مصرف دیتا در ایرانسل بیشتر از میانگین جهانی است.

اپلیکیشن ایرانسل من - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نیز سومین اپلیکیشن محبوب کشور معرفی شد. بر اساس اعلام کافه بازار ، این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپ تاکنون 14میلیون و 300هزار بار دانلود شده است. سرویس خرید بیمه، تبدیل سیم کارت 3G به 4G و خرید بسته‌های ایرانسلی از امتیازات این اپ هستند.

اسنپ اولین استارتاپ میلیارد دلاری ایران

ایرانسل یکی از سرمایه گذاران بزرگ اسنپ است. اسنپ هفتمین تاکسی آنلاین جهان است که در تعداد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سفر و حجم کاربران با سایر تاکسی‌های آنلاین جهان رقابت می‌کند. «شهرام شاهکار» مدیرعامل اسنپ به توسعه زیر مجموعه‌های اسنپ مانند اسنپ فود، بامیلو، اسنپ باکس، اسنپ تریپ و هیت اشاره کرد. به گفته او مجموعه گروه اینترنت ایران که مالک اسنپ است، تاکنون برای 2000 نفر به صورت مستقیم و برای 400 هزار نفر به شکل غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

به گفته شاهکار تحلیل و مقایسه اسنپ با همتایانش در خاورمیانه نشان می‌دهد که ارزش اسنپ 1/4 تا 1/7 میلیارد دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone