🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35866.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

توضیحات بیشتر وزیر ارتباطات در مورد دلایل اعمال محدودیت در فیلترشکن‌ها

آذری جهرمی ظهر امروز پس از مراسم همراه اول در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل اعمال محدودیت بر فیلترشکن‌ها اظهار نظر کرد و عصر امروز در مراسم ایرانسل، توضیحات تکمیلی در این باره ارائه داد. ...

آذری جهرمی ظهر امروز پس از مراسم همراه اول در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل اعمال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محدودیت بر فیلترشکن‌ها اظهار نظر کرد و عصر امروز در مراسم ایرانسل، توضیحات تکمیلی در این باره ارائه داد.

او در شرکت ایرانسل اشاره کرد که پس از یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال تلاش، رتبه شاخص امنیت فضای مجازی ایران از ۹۰ به ۶۰ رسیده است: «می‌خواستیم با افتخار این موضوع را اعلام کنیم اما نمی‌دانم پس از اتفاقاتی که رخ داد و ترویج بدافزارها و جاسوس‌افزارها تحت عنوان فیلترشکن در گوشی‌های موبایل، ما چه شاخص امنیتی داریم.»

جهرمی گفت پاسخ به این پرسش که چرا فیلترشکن‌ها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسته شده‌اند، روشن است: «ما از یک تهدید امنیتی اولیه حالا درون یک تهدید امنیتی کامل هستیم. اگر یک پیام‌رسان وابستگی به سرویس اطلاعاتی دارد، پروژه سایفون مورد حمایت مالی مستقیم وزارت خارجه آمریکاست.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

وزیر ارتباطات عقیده دارد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در موضوع امنیت مردم و فضای مجازی کشور، نباید اجازه گسترش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ضربه را داد و اگر مسئله داخلی و اعتراضاتی وجود دارد، باید در داخل گفتگو و اعتمادسازی شود. جهرمی همچنین از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وابستگی به پیام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رسان‌های خارجی که از یک سرویس به سرویس‌ دیگری منتقل می‌شود گفت: - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - «باید اعتماد درونی را افزایش دهیم. تصمیم مردم بر اساس رفتارهای ماست نه حرف‌های ما. دولت نه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دولت مماشات کاری بود و نه غرب‌زده و نه چشمش را بر اتفاقات بدی که در این فضا می‌افتاد بسته بود. تصمیمی گرفته شد و مسئولینش هم با اطلاع کامل از جوانب آن، مسئله را پیش بردند. اما این نباید باعث نا امیدی ما که در این فضا تلاش می‌کنیم شود.»

جهرمی می‌گوید باید اصول و چارچوب‌های اصلی در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برخورد با رسانه‌های نوین تبیین شود چرا که این مسئله - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ربطی به پیام‌رسان‌های مختلف ندارد و باید نگاهی به تاریخچه پیام‌رسان‌ها در ایران از اورکات، فیسبوک، وی‌چت و وایبر تا تلگرام داشت: «تا زمانی که تبیین سیاست نکنیم، در برخورد با رسانه‌های نوین دچار مشکل می‌شویم. هر روز مسئولان یک اظهارنظر می‌کنند. همه‌ی ما مسئول هستیم. تکلیف مردم چیست. به ما نمی‌گویند اول تکلیفتان را با خودتان معلوم کنید؟ باید یک استراتژی واحد در بحث رسانه تبیین شود.»

او می‌گوید که در عصر فناوری، اقتصاد و فرهنگ و سیاست و همه موضوعات را در هم تنیده و در نتیجه ایجاد محدودیت در فضای مجازی اثر اقتصادی خواهد داشت. جهرمی پس از سخنرانی‌اش در ایرانسل، در اینستاگرام دیدگاهش را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیز در مورد فیلترینگ و فیلترشکن‌ها به شکل کامل نوشته است:

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone