🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35870.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ رسماً اعلام کرد: اولین شرکت فناوری میلیارد دلاری ایرانی

امروز در حاشیه مراسم ایرانسل، مدیر ارشد اجرایی اسنپ خبر داد که ارزش این کسب‌وکار بین ۱.۴ الی ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود. اگرچه در این رابطه گمانه‌زنی‌هایی می‌شد، اما این اولین بار است که ...

امروز در حاشیه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مراسم ایرانسل، مدیر ارشد اجرایی اسنپ خبر داد که ارزش این کسب‌وکار بین ۱.۴ الی ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود. اگرچه در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این رابطه گمانه‌زنی‌هایی می‌شد، اما این اولین بار است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اسنپ رسماً اعلام می‌کند که تبدیل به یک یونیکورن یا تک‌شاخ شده است.

«شهرام شاهکار»، در مراسم ایرانسل که یکی از سرمایه‌گذاران اصلی اسنپ است، اعلام کرد که این تاکسی آنلاین با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه، هفتمین استارت‌آپ حوزه حمل‌ونقل آنلاین در دنیاست.

در این فهرستی که شاهکار ارائه داد، شرکت‌های دی‌دی چاکسینگ (چین)، اوبر (آمریکا)، گرب (سنگاپور)، اولا (هند)، لیفت (آمریکا) - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و یاندکس (روسیه) بالاتر از اسنپ قرار دارند. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدیر ارشد اجرایی اسنپ در همین رابطه گفت: «اسنپ اولین استارت‌آپ ایرانی به شمار می‌رود که نام آن در عرصه بین‌المللی مطرح شده است.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

مدیر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارشد اجرایی اسنپ با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایش آمار سفرهای شرکت‌های دیگر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این حوزه، گفت: «آمار تعداد سفرهای روزانه شرکتهای حملونقل آنلاین در سراسر دنیا نشان میدهد که اکنون اسنپ در رده هفتم دنیا است. اسنپ در روزهای آخر سال ۹۶ موفق به ثبت رکورد یک میلیون سفر موفق در روز شد.» به گفته شاهکار، این ارزش‌گذاری بر اساس میانگین ارزش همتایان منطقه‌ای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برآورد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone