🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35867.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مدل جدید لپ تاپ های اچ پی انوی ۱۳ و ۱۷ از راه رسیدند

لپ تاپ های ۱۳ و ۱۷ اینچی سری Envy نیز از بروزرسانی های اچ پی محروم نشده و طراحی، میزان حاشیه نمایشگر و سخت افزار آنها بهبود پیدا کرده است. کمپانی سازنده الگوی جدیدی را روی ...

لپ تاپ های ۱۳ و ۱۷ اینچی سری Envy نیز از بروزرسانی های اچ پی محروم نشده و طراحی، میزان حاشیه نمایشگر و سخت افزار آنها بهبود پیدا کرده است.

کمپانی سازنده الگوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدیدی را روی بدنه این لپ تاپ ها پیاده کرده که شباهت زیادی به طرح های روی چوب یا شمشیر و چاقوهای سوری دارد و به همین خاطر آن را «دمشق» نامگذاری کرده است.

جنس بدنه از آلومینیوم پرداخت شده ساخته شده و برای مدل ۱۳ اینچی در رنگ های نقره ای و طلایی و برای نسخه ۱۷ اینچی تنها در رنگ نقره ای عرضه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
Envy 13

حاشیه های نمایشگر در مدل ۱۳ اینچی کاهش یافته و در لبه بالایی آن وبکم TrueVision HD با میکروفون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های دیجیتالی دو لایه قرار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گرفته است.

نمایشگر لمسی هر دو دستگاه از نوع IPS WLED است که روی آن را لایه ای از گوریلا گلس پوشانده و در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیکربندی های مختلف رزولوشن آن از FHD تا 4K UHD متغیر است.

از نظر سخت افزاری هر دو مدل از چیپست نسل  هشتم اینتل i7-8550U با پردازنده چهار هسته ای و فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برند که تا ۴ گیگاهرتز هم افزایش پیدا می کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
Envy 17

مدل۱۳ اینچی از رم ۸ گیگابایتی LPDDR3-1866 بهره می برد و در کنار آن گرافیک مجتمع UHD 620 اینتل یا جی فورس MX150 دو گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قرار خواهد گرفت. مدل ۱۷ اینچی اما میزبان ۱۲ گیگابایت رم DDR4-2400 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و گرافیک جی فورس MX150 خواهد بود.

میزان حافظه داخلی برای مدل کوچکتر به ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe محدود شده اما مدل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۱۷ اینچی از قابلیت ذخیره سازی دوگانه برخوردار است که شامل Optane ،SSD اینتل و هارد درایو خواهد بود.

از دیگر قابلیت های سری Envy می توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در لبه دستگاه، SureView برای پنهان کردن محتوای نمایشگر از زوایای کناری، پورت های Type-C 3.0، USB 3.0 و جک ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

کمپانی سازنده برای Envy ۱۳ قیمت ۹۹۹ و برای مدل بزرگتر بهای ۱۰۴۹ دلاری را در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone