🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35871.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار وگا استیلر پسوردهای کروم و فایرفاکس را به سرقت می برد

بدافزار جدیدی به نام «وگا استیلر» در حال سرقت اعتبارنامه، پسورد و اطلاعات کارت های اعتباری ذخیره شده در برخی مرورگرها است. این بدافزار از طریق ارسال یک فایل ورد مخرب با ایمیل، کامپیوتر میزبان ...

بدافزار جدیدی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نام «وگا استیلر» در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرقت اعتبارنامه، پسورد و اطلاعات کارت های اعتباری ذخیره شده در برخی مرورگرها است.

این بدافزار از طریق ارسال یک فایل ورد مخرب با ایمیل، کامپیوتر میزبان را آلوده کرده و داده های ذخیره شده در کروم و فایرفاکس را به سرقت می برد. وگا استیلر که قابلیت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرقت فایل ها را نیز دارد، از طریق ماکروهای مخرب قرار داده شده در فایل doc. عمل می کند، به عبارت دیگر باز کردن آن در مایکروسافت ورد همان و آلوده شدن سیستم همان.تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

دامنه نفوذ وگا استیلر به ویندوز محدود نبوده و ظاهرا اگر در سیستم های مبتنی بر لینوکس با استفاده از واژه پرداز سازگار با ماکرو نظیر OpenOffice یا LibreOffice فایل مذکور باز شود، سیستم را آلوده خواهد کرد.

این بدافزار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در چند مرحله عمل می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند: نخست سند ورد داده های ناخواسته را از حافظه ماکرو بارگذاری می کند. این داده ها راه اندازی فرایندهای لازم برای بارگذاری داده در سرور فرمان را با اختلال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مواجه کرده و با سوء استفاده از قابلیت Powershell که دسترسی های مجاز بسیاری دارد، داده های ذخیره شده در کروم یا فایرفاکس و فایل های دیگری نظیر ورد و اکسل را به سرقت می برند.

تا زمان نگارش این مقاله تنها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قابلیت های شناخته شده وگا استیلر شامل موارد مذکور است اما این بدافزار را می توان به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سادگی برای انجام فعالیت های مخرب دیگر توسعه داد.

وگا استیلر  شباهت های زیادی به نرم افزار مخرب «آگوست استیلر» دارد که مدت ها قبل شناسایی شده بود. دلیل وجود این شباهت ها ممکن است وجود فرد یا گروهی از مجرمان سایبری پشت پرده باشد که پس از توسعه این قابلیت ها آن را به افراد مختلفی فروخته اند. در صورت درست بودن این فرضیه وگا استیلر آخرین بدافزاری نیست که از این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - راهکار استفاده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone