🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18244.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کلادفلر رقیب «گوگل آنالیتیکس» را با تمرکز روی حفظ حریم شخصی راه‌اندازی کرد

کمپانی غول پیکر کلادفلر از یک پلتفرم تحلیل سایت جدید با تمرکز روی امنیت و حفظ حریم شخصی پرده‌برداری کرده که سرویس «گوگل آنالیتیکس» (GA) را به چالش می‌کشد. مشابه GA، سرویس «وب آنالیتیکس» کلادفلر ...

کمپانی غول پیکر کلادفلر از یک پلتفرم تحلیل سایت جدید با تمرکز روی امنیت و حفظ حریم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - شخصی پرده‌برداری کرده که سرویس «گوگل آنالیتیکس» (GA) را به چالش می‌کشد.

مشابه GA، سرویس «وب آنالیتیکس» کلادفلر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - نیز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - اطلاعاتی درباره مخاطبین سایت‌ها مانند تعداد آن‌ها، مدت زمان مشاهده هر صفحه، موقعیت جغرافیایی، نوع دستگاه و موارد دیگر را در اختیار افراد قرار می‌دهد. کاربران با استفاده از یک داشبورد به این دیتاها دسترسی پیدا می‌کنند.

تفاوت اصلی میان محصول کلادفلر و گوگل، عدم ذخیره یا کسب درآمد از اطلاعات کاربران است. گوگل از از داده‌های کاربران برای ارزیابی و تقویت تبلیغات آنلاین استفاده می‌کند که برخی آن را نقض حریم شخصی می‌دانند.

وب آنالیتیکس کلادفلر در اختیار مشتریان کنونی این کمپانی قرار گرفته و در آینده نزدیک به صورت رایگان در اختیار تمام ادمین‌های سایت‌ها قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران

طبق اعلام کلادفلر، بحث‌ها در رابطه با حریم شخصی در دنیای وب در سال جاری میلادی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و کاربران تمایلی به جمع آوری اطلاعات خود توسط غول‌های دنیای فناوری ندارند. برای مثال کمپانی‌های گوگل و فیسبوک ارزیابی اطلاعات را تبدیل به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - بخشی از کسب و کار خود کرده‌اند.

مدیرعامل کلادفلر، «متیو پرنس» اعلام کرده:

«مدل‌هایی که توسط تبلیغات حمایت می‌شوند، مزایای مربوط به خود را دارند که برای مثال می‌توان به ارائه محتوا برای تمام کاربران اشاره کرد، با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - این وجود هیچ شکی نیست که با سطحی از سوء‌استفاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - امنیتی روبه‌رو هستیم. من نمی‌خواهم گوگل و فیسبوک همه چیز را درباره من بدانند.»

کلادفلر با سرویس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - جدید خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - می‌خواهد با این روند مقابله کرده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - و به عنوان شرکتی که از حریم شخصی کاربران محافظت می‌کند، شناخته شود و اعتبار خود را افزایش دهد. این کمپانی تا به امروز یک ابزار رمزگذاری سایت رایگان، سرویس DNS با تمرکز روی حفظ حریم شخصی و محافظی در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نوشهر استان مازندران - برابر حملات «DDoS» برای مشتریان خود معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone