🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21839.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و اعلام برنامه بازگشایی دفاتر؛ دورکاری شمار بالایی از کارکنان تا پایان سال

شیوع کرونا باعث شد بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل تصمیم به دورکاری کارکنان خود بگیرند. حالا مدیرعامل گوگل و آلفابت، «ساندار پیچای» یک دید کلی از برنامه این شرکت برای بازگشت برخی کارکنان به سر ...

شیوع کرونا باعث شد بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل تصمیم به دورکاری کارکنان خود بگیرند. حالا مدیرعامل گوگل و آلفابت، «ساندار پیچای» یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - دید کلی از برنامه این شرکت برای بازگشت برخی کارکنان به سر کار ارائه کرده است.

گوگل از تاریخ ۱۶ تیر ماه برخی از دفاتر خود در شهرهای مختلف را بازگشایی خواهد کرد و امکان بازگشت شمار کمی از کارمندان که نیاز به محل کار فیزیکی دارند را فراهم می‌کند. این شرکت تصمیم گرفته کارکنان به صورت چرخشی در دفاتر حضور داشته باشند که این ایده باعث می‌شود تنها ۱۰ درصد از فضا اشغال شود.

در صورتی که این ایده با موفقیت روبه‌رو شود، گوگل این میزان را در شهریور ماه به ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. به گفته پیچای، این اقدام حضور بیشتر کارکنان در دفاتر را در پی خواهد داشت، البته همچنان اولویت با افرادی خواهد بود که نیاز به حضور در محل کار فیزیکی دارند.

توییتر و فیسبوک امکان دورکاری دائمی را برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - کارکنان خود فراهم کرده‌اند، اما مدیرعامل گوگل در بیانیه خود به صورت مستقیم به این موضوع اشاره‌ای نداشته و کارکنان علاقه‌مند به جابجایی را تشویق کرده که با مدیران خود صحبت کنند و دستورالعمل‌های مربوط به مالیات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - و پوشش خدمات بهداشتی را مورد بررسی قرار دهند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان

پیچای در بیانیه خود پیش‌بینی کرده که گوگل در آینده انعطاف‌پذیری و انتخاب‌های بیشتری برای نحوه انجام کارها درنظر می‌گیرد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده:

«دفاتر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان همکاری و اجتماع را فراهم می‌کنند، در حقیقت برخی از بزرگترین نوآوری‌های ما نتیجه ملاقات‌ها در دفتر بود و مسلما بسیاری از ما - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - نمی‌خواهیم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - آن را از دست دهیم. در عین حال، ما با کارهای تقسیم شده میان کارکنان آشنایی خوبی داریم چرا که گوگل دفاتر زیادی در سراسر جهان دارد و پذیرای درس‌هایی هستیم که در این دوران یاد می‌گیریم.»

پیچای انتظار دارد که بخش بزرگی از کارکنان گوگل در سال جاری میلادی همچنان دورکار باقی بمانند و بیشتر وظایف خود را از خانه انجام دهند. این شرکت برای بهبود وضعیت کارکنان در خانه و کمک به آن‌ها، ۱۰۰۰ دلار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - هزینه برای خرید وسایل و تجهیزات اداری اختصاص داده است. در نهایت پیچای خبر از این داده که فضای فیزیکی دفاتر نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و این شرکت برای جلوگیری از شیوع ویروس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - کرونا، اقدامات احتیاطی لازم را مدنظر قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone