🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21834.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب‌پذیری خطرناک پلاگین وردپرس با امکان حذف اطلاعات سایت توسط هکرها

محققان دو آسیب‌پذیری با شدت بالا را در پلاگین PageLayer وردپرس کشف کرده‌اند که به هکرها امکان سرقت اطلاعات از وبسایت‌های بهره‌مند از این پلاگین را می‌دهد. پلاگین مورد بحث در تولید صفحات وب شخصی‌سازی ...

محققان دو آسیب‌پذیری با شدت بالا را در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - پلاگین PageLayer وردپرس کشف کرده‌اند که به هکرها امکان سرقت اطلاعات از وبسایت‌های بهره‌مند از این پلاگین را می‌دهد.

پلاگین مورد بحث در تولید صفحات وب شخصی‌سازی شده از طریق درگ اند دراپ برای کاربران بدون تخصص برنامه‌نویسی کاربرد دارد و در بیش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - از ۲۰۰ هزار وبسایت استفاده می‌شود.

به گزارش تک رادار این آسیب‌پذیری‌ها توسط شرکت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - امنیتی «وردفنس»‌ کشف شده و به هکرها امکان تزریق - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - کد آلوده به وبسایت‌ها را می‌دهد و حتی امکان حذف تمامی داده‌های وبسایت‌ها وجود دارد. به گفته محققان این دو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - آسیب‌پذیری با اقدامات محافظت نشده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - AJAX و عدم محافظت در برابر جعل درخواست (CSRF) - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - مرتبط هستند. هکرها با سوء استفاده از این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند حساب‌های ادمین ایجاد کنند و بازدیدکنندگان سایت‌ها را به دامنه‌های مخرب هدایت نمایند. علاوه بر این امکان حمله به کامپیوتر کاربر از طریق مرورگر وجود دارد.تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان

یکی از آسیب‌پذیری‌ها به هر کاربر احراز هویت شده با سطح دسترسی مشترک یا بالاتر،‌ امکان آپدیت یا تغییر پست‌ها با محتوای آلوده و بسیاری اعمال مخرب دیگر را می‌دهد. هکرها با سوء استفاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - از آسیب‌پذیری دیگر می‌توانند از طرف مدیر سایت،‌ اقدام به جعل درخواست برای تغییر تنظیمات پلاگین و تزریق جاوا اسکریپت مخرب کنند.

شرکت امنیتی وردفنس اولین بار در ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری خبر از وجود دو آسیب‌پذیری داده و PageLayer هم چند روز بعد در ۱۷ اردیبهشت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - وصله ای را با نسخه ۱.۱.۲ برای رفع این مشکل ارائه کرده است. با این حال با وجود گذشت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - ۳ هفته از ارائه پچ امنیتی،‌ تنها ۸۵ هزار وبسایت اقدام به آپدیت به آخرین نسخه کرده‌اند و می‌توان گفت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - که حدود ۱۲۰ هزار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - وبسایت همچنان در معرض - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - خطر هستند.

به کاربران PageLayer پیشنهاد می‌شود برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - در امان ماندن از خطرات ناشی از کنترل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مینودشت استان گلستان - وبسایت توسط هکرها به سرعت اقدام به آپدیت به آخرین نسخه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone