🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21832.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

تقریباً هشت ماه قبل بود که ریزر از اولین ورک استیشن خود به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. حال این شرکت از جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل دهم اینتل، ...

تقریباً هشت ماه قبل بود که ریزر از اولین ورک استیشن خود به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. حال این شرکت از جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل دهم اینتل، گرافیک کوادرو - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - و کیبورد اصلاح شده رونمایی کرده است.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10875H برخوردار است. این پردازنده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی دارای ۱۶ رشته اجرایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - (Thread) بوده و حداکثر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - توان پردازشی آن ۵.۱ گیگاهرتز اعلام شده است. تجهیز مدل جدید به این پردازنده در مقایسه با مدل سال قبل که از پردازنده شش هسته‌ای اینتل i7-9750H برخوردار بود، پیشرفت قابل توجهی به شمار می‌رود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان

کیبورد مدل جدید نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا در مدل جدید دکمه Shift سمت راست با طول بیشتر بالای دکمه‌های جهت دار قرار گرفته است.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن همانند مدل سال قبل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED با پوشش صد درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه‌ای بهره می‌برد. متاسفانه حاشیه تقریبا زیاد بالا و پایین نمایشگر همچنان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - دست نخورده مانده باقی است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان

تعبیه درگاه‌های متعدد که یکی از نقاط قوت مدل قبلی بود، در مدل جدید هم به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به کارت خوان UHS-III با حداکثر سرعت ۶۲۴ مگابایت بر ثانیه اشاره کرد.

مدل پایه ریزر بلید 15 - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - استودیو ادیشن به کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی انویدیا کوادرو RTX 5000، رم ۳۲ گیگابایتی DDR4-2933 و ۱ ترابایت حافظه SSD از نوع M.2 NVMe مجهز شده است. می‌توان این مدل را با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۴ ترابایت حافظه داخلی نیز سفارش داد.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن از هم اکنون با قیمت ۴ هزار و ۲۹۹ دلار (حدود ۳۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال قبل) قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone