🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21838.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پایان انحصار سامسونگ؛ تامین ۲۰ درصد از نمایشگرهای OLED آیفون۱۲ به ال‌جی سپرده شد

تامین نمایشگر OLED آیفون های پرچمدار تا کنون  تنها در انحصار سامسونگ بود اما ظاهرا اپل تولید ۲۰ میلیون نمایشگر آیفون‌های بعدی را به ال‌جی سپرده است. این شرکت تا کنون فقط تولید پنل های LCD و OLED ...

تامین نمایشگر OLED آیفون های پرچمدار تا کنون  تنها در انحصار سامسونگ بود اما ظاهرا اپل تولید ۲۰ میلیون نمایشگر آیفون‌های بعدی را به ال‌جی سپرده است. این شرکت تا کنون فقط تولید پنل های LCD و OLED برخی مدل های قدیمی را بر عهده داشت اما اگر گزارش اخیر درست از آب درآید، به انحصار سامسونگ پایان خواهد داد.

اپل امسال احتمالا ۴ مدل آیفون را در ابعاد مختلف روانه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - بازار خواهد کرد که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - همگی به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. آیفون ۱۲ پرو مکس با ابعاد ۶.۷ اینچی احتمالا پنل پیچیده تری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - به نام  Y-OCTA خواهد داشت که تولید آن و بخش عمده ای از نمایشگر مدل های دیگر بر عهده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ قرار دارد اما به گفته رسانه های کره ای ال‌جی هم از این خوان بی نصیب نمانده است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران

بر این اساس اپل از سامسونگ خواسته ۵۵ میلیون نمایشگر OLED تولید کند و تامین ۲۰ میلیون واحد دیگر برای سری آیفون ۱۲ را به ال‌جی سپرده است. ال جی صرفا روی صفحه ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس تمرکز می کند و سامسونگ هم پنل های ۵.۱، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی را برای آیفون های ۱۲، ۱۲ پرو، پرو مکس را تامین می کند.

از نظر فنی ال‌جی سال قبل با بر عهده گرفتن سفارشات محدود به انحصار سامسونگ پایان داد اما این همکاری تنها به مدل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - های قدیمی و نسخه های ریفربیشد در مقیاس محدود ختم می شد. حالا اما ال‌جی توانایی خود را به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - کوپرتینویی ها ثابت کرده و برای نخستین بار شرکتی به جز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ برای آیفون های پرچمدار و جدید نمایشگر OLED می سازد.

اپل از مدت ها قبل در پی پایان دادن به مونوپولی سامسونگ بود اما ال‌جی از نظر کمی و کیفی با چالش های بسیاری مواجه بود که ظاهرا بر آنها غلبه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone