تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27373.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رکورد سرعت حافظه رم DDR4 باز هم شکسته شد؛ ای دیتا دوباره در صدر جدول

دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی ای دیتا (ADATA) و میکرون (Micron) به تازگی نبرد تنگاتنگی را برای حفظ صدر جدول سرعت حافظه های رم DDR4 آغاز کرده اند، رقابتی که البته برای کاربران عادی ...

دو شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی ای دیتا (ADATA) و میکرون (Micron) به تازگی نبرد تنگاتنگی را برای حفظ صدر جدول سرعت حافظه های رم DDR4 آغاز کرده اند، رقابتی که البته برای کاربران عادی و حتی گیمرها اهمیت چندانی ندارد و فقط برای کسب نام و نشان در جریان است. حالا در جدیدترین نتایج، ای دیتا توانسته رکورد اورکلاک رم را جابجا کند.

آزمایشگاه اورکلاک XPG ای دیتا موسوم به XOCL امروز توانست کیت رم Spectrix D60G RGB DDR4 را تا سرعت 5738 مگاهرتز اورکلاک کند. نتایج این تست توسط سایت مرجع HWBot تأیید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده و از این لینک قابل دسترسی است. جالب اینکه تا دو روز قبل هم صدر جدول فوق با رکورد 5608 مگاهرتز در اختیار ای دیتا بود، تا اینکه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - ماژول های رم شرکت میکرون توانستند با اورکلاک رم به رکورد 5726 مگاهرتز برسند و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - جای ای دیتا را بگیرند. بدین ترتیب طی کمتر از یک هفته حداقل سه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - بار شاهد شکسته شدن رکورد سرعت حافظه رم بودیم.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران

همان طور که می دانید این سطح از اورکلاک رم یا قطعات دیگر به سیستم خنک سازی بسیار پیشرفته ای نیاز دارد و گروه های حرفه ای معمولاً از نیتروژن مایع (LN2) برای این کار استفاده می کنند. استفاده از قطعات کامپیوتر در حالت اورکلاک شده به شکل دائم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - میسر نیست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - و تلاش هایی در این سطح فقط برای ثبت رکوردهای جدید انجام می شوند.

البته این رقابت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - بین شرکت ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - و ثبت رکوردهای جدید، اهداف تبلیغاتی هم دارد. مثلاً میکرون در گزارش خود اعلام کرده کیت مورد استفاده در رکورد قبلی از چیپ های حافظه E-die استفاده می کند، یعنی همان چیپ هایی که در محصولات تجاری به دست مشتریان نهایی می رسند. ای دیتا هنوز مشخص نکرده که چیپ های حافظه B-die سامسونگ را به کار گرفته یا تأمین کننده دیگری را برای ساخت کیت Spectrix D60G پیدا کرده است.

با سه مرتبه شکسته شدن رکورد سرعت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - حافظه رم DDR4 طی یک هفته به نظر می رسد که رکورد جدید ای دیتا هم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - پایدار نباشد، ولی شرکتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - که بتواند با اورکلاک رم از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - مرز 6000 مگاهرتز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - عبور کند حتماً در تاریخ اورکلاک ماندگار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone