تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24160.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

باگ امنیتی iOS 13 دور زدن صفحه قفل را ممکن می کند

اپل هفته آینده iOS 13 را منتشر میکند اما یک محقق امنیتی به تازگی متوجه نوعی گذرگاه لاک اسکرین در این سیستم عامل شده که میتواند فرایند انتشار آن را با تاخیر روبرو کند. باگ ...

اپل هفته آینده iOS 13 را منتشر میکند اما یک محقق امنیتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - به تازگی متوجه نوعی گذرگاه لاک اسکرین در این سیستم عامل شده که میتواند فرایند انتشار آن را با تاخیر روبرو کند. باگ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - امنیتی iOS 13 به شما امکان خواهد داد که با دور زدن صفحه قفل گوشی به تمامی اطلاعات موجود در آن دسترسی پیدا کنید.

جوز رودریگز (همان محققی که این آسیب پذیری را شناسایی کرده است) و روز گذشته آن را با نشریه ورج در میان گذاشته مدعی شده که در تاریخ ۲۶ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - تیرماه اپل را در جریان آن گذاشته اما این شرکت همچنان مشغول کار روی نسخه گلدمستر از iOS 13 است که قرار شده ۶ روز دیگر منتشر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - شود.

رودگریگز سال گذشته نیز آسیب پذیری مشابهی را در iOS 12.1 کشف کرده بود و تازه ترین رخنه امنیتی پیدا شده در iOS - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - نیز از همان تکنیک قبلی بهره می گیرد. این تکنیک شامل برقراری تماس از طریق فیس تایم و سپس دسترسی به قابلیت voiceover از طریق سیری است تا امکان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - مشاهده فهرست تماس های گوشی میسر شود. در مرحله بعد می توانید به آدرس های ایمیلی، شماره تلفن ها، آدرس ها و دیگر اطلاعات موجود در فهرست تماس های گوشی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

خبرنگار ورج نیز با بررسی این تکنیک صحت آن را تایید کرده. نکته مهم در این رابطه آنکه برای دور زدن قفل صفحه در iOS 13 باید به گوشی دسترسی فیزیکی داشته باشید و زمان کافی برای برقراری تماس فیس تای و فعالسازی voiceover - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - را داشته باشید.

رودریگز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - می گوید این آسیب پذیری ظاهرا در نسخه های بتای iOS 13.1 که اپل قصد دارد در تاریخ ۳۰ ستامبر (۸ مهر) منتشر کند رفع شده است.

این آخرین به روز رسانی در مورد باگ های مربوط به لاک اسکرین iOS است. در سال ۲۰۱۶ نیز باگ دیگری در iOS 6.1 امکانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - را در اختیار هکرها قرار داد تا به اطلاعات تماس و حتی عکس های ذخیره شده در آیفون افراد دسترسی پیدا کنند. در iOS 7 نیز وجود یک رخنه امنیتی مشابه به این، امکان دور زدن مکانیزم های امنیتی قفل صفحه را فراهم کرد و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - در  iOS 12.1 نیز امنیت آیفون به دلایل مشابه به خطر افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone