تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13189.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پیام‌رسان سیگنال در چین فیلتر شد

طبق چندین گزارش، کاربران در چین نمی‌توانند از پیام‌رسان سیگنال استفاده کنند، با این حال این اپلیکیشن همچنان در اپ استور اپل در این کشور وجود دارد. در حال حاضر دولت پکن بیانیه‌ای درباره مسدودیت ...

طبق چندین گزارش، کاربران در چین نمی‌توانند از پیام‌رسان سیگنال استفاده کنند، با این حال این اپلیکیشن همچنان در اپ استور اپل در این کشور وجود دارد.

در حال حاضر دولت پکن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - بیانیه‌ای درباره مسدودیت یا بلاک کردن پیام‌رسان سیگنال در چین منتشر نکرده، اما وب‌سایت این برنامه از روز دوشنبه در این کشور از دسترس خارج شده. کاربران در چین نمی‌توانند از گوگل پلی استور استفاده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - کنند، اما این افراد قادر به دانلود نسخه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - اندرویدی این پیام‌رسان امن از سایت آن بودند. علاوه بر دولت چین، سیگنال هم واکنشی به چنین اتفاقی نشان نداده است.

طبق گفته کاربران، در حال حاضر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - کد تایید این پیام‌رسان هم برای آن‌ها در چین ارسال نمی‌شود. با توجه به این موضوع، افراد جدید نمی‌توانند به این اپ اضافه شوند و از آن استفاده کنند. برخی کاربران با استفاده از VPN همچنان می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - به نظر می‌رسد سیگنال همچنان در هنگ‌کنگ کارایی دارد و هنوز از دسترس کاربران این منطقه خارج نشده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان

میزان دانلود اپ سیگنال برای سیستم عامل iOS در چین از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - مرز ۵۰۰ هزار گذشته که برای کشوری با جمعیت ۱.۴ میلیارد، ناچیز است. با این وجود احتمالا رشد این پیام‌رسان باعث نگرانی مقامات چینی شده. سیگنال امنیت بالایی دارد و از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی می‌کند، بنابراین نمی‌توان به راحتی روی ارتباطات آن نظارت داشت.

با اعلام خبر تغییر سیاست‌های واتس‌اپ، این پیام‌رسان امن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - مورد توجه زیادی قرار گرفت و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به آن مهاجرت کردند. این مهاجرت تا جایی پیش رفت که واتس‌اپ تصمیم گرفت اعمال سیاست‌هایش جدیدش را سه ماه به تعویق بیندازد. افراد مطرحی زیادی از ایلان ماسک گرفته تا جک دورسی هم کاربران را به چنین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گالیکش استان گلستان - مهاجرتی تشویق کردند.

انتظار می‌رود دولت پکن و همچنین سیگنال به‌زودی بیانیه‌ای برای این وضعیت در چین منتشر کنند تا سرنوشت این پیام‌رسان مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone