تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10127.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک تراشه Kompanio 900T را برای تبلت‌‌ها و لپ‌تاپ‌ها معرفی کرد

نیاز روزافزون کاربران به تراشه‌های جدید برای گیمینگ و مصارف مختلف باعث شده تا آن‌ها روزبه‌روز پشرفته‌تر شوند. حالا مدیاتک که یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه توسعه تراشه به حساب می‌آید، از چیپ Kompanio ...

نیاز روزافزون کاربران به تراشه‌های جدید برای گیمینگ و مصارف مختلف باعث شده تا آن‌ها روزبه‌روز پشرفته‌تر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - شوند. حالا مدیاتک که یکی از شرکت‌های مطرح در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - زمینه توسعه تراشه به حساب می‌آید، از چیپ Kompanio 900T رونمایی کرده که در تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و کروم‌بوک‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

تراشه Kompanio 900T با لیتوگرافی ۶ نانومتری و معماری آرم ساخته شده و ۸ هسته پردازشی دارد. دو هسته کورتکس A78 برای پردازش‌های سنگین و ۶ هسته کم مصرف کورتکس A55 برای کارهای روزمره در این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - تراشه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. پردازنده گرافیکی مالی G68 و هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - نیز در این چیپست ادغام شده‌اند.

چیپ جدید مدیاتک از رم LPDDR5، حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 و همچنین نمایشگر با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم جدید مدیاتک از مودم 5G نیز بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان

به فهرست بالا وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ را نیز باید اضافه کرد. اما ویژگی جالب در تراشه ۹۰۰ تی این است که محتوای SDR را به HDR و همین طور محتوای HDR را به +HDR10 ارتقا می‌دهد که برای عاشقان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - محتوا خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه Kompanio 900T به‌زودی از راه می‌رسند.

مدیاتک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - چند وقت پیش از یکی دیگر از اعضای خانواده Kompanio - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - با نام 1300T رونمایی کرد. چیپست Kompanio 1300T با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - لیتوگرافی ۶ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - نانومتری TSMC ساخته شده و یک پردازنده هشت هسته‌ای با هسته‌های Cortex-A78 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - و Cortex-A55 دارد. مهم‌ترین ارتقای این تراشه نسبت به نسل قبلی‌اش در بخش GPU رقم خورده که از پردازشگر گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 MC9 استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone