🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11916.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا ماه آینده میلادی از تبلت می پد ۵ و گوشی می میکس ۴ رونمایی می‌کند

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه ۱۳ دستگاه جدید از جمله می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 را با بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 13 ...

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه ۱۳ دستگاه جدید از جمله - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 را با بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 13 معرفی کند.

پیشتر گفته شده بود که شیائومی تصمیم گرفته برای نیمه دوم ۲۰۲۱ برخی محصولات جدید خود با رابط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - کاربری MIUI 13 روانه بازار کند. طی چند هفته گذشته نیز خبرهای غیررسمی مختلفی نیز در مورد این موضوع منتشر شد.

اکنون یکی از منابع آگاه با نام کاربری «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو چین در آخرین پست خود از رونمایی دستگاه‌هایی مانند می پد ۵، می میکس ۴ و می CC11 با رابط کاربری MIUI 13 در اواسط یا اواخر ماه آگوست خبر داده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران

می میکس ۴ نخستین گوشی هوشمند شیائومی با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود که با رابط کاربری MIUI 13 به بازار عرضه می‌شود. در پست منتشر شده از سوی این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - منبع آگاه همچنین به این نکته اشاره شده که در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - نیمه دوم ۲۰۲۱، چینی‌ها ۱۳ دستگاه جدید به بازار عرضه خواهند کرد که احتمالا می CC11‌ یکی از آنها خواهد بود. هفته گذشته نیز اسم رمز ۱۳ محصول آینده شیائومی و مشخصات آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

نیمی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - از سال ۲۰۲۱ گذشته و محصولات متنوعی را از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - شیائومی دیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نیمه دوم سال هم برنامه مشابهی در سر دارد و حداقل ۱۳ دستگاه تازه را معرفی خواهد کرد. در اوایل تیرماه «XiaomiUI»، در گزارش خود عنوان کرده بود که این غول چینی حداقل روی ۱۳ دستگاه جدید کار می‌کند.

در این میان احتمال عرضه چندین دستگاه با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از سوی شیائومی وجود دارد. همچنین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آمل استان مازندران - اکثر این گوشی‌ها از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در نهایت باید دید شیائومی چه برنامه‌ای برای دستگاه‌های خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone