🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44918.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند LG Watch Sport با قیمت ۱.۳ میلیون تومان به ایران می آید

ساعت هوشمند ال‌جی مدل «Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت ...

ساعت هوشمند ال‌جی مدل «Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همراه با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه‌ی جدید سیستم‌ عامل Android Wear 2 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت مدیا پردازش وارد بازار ایران شود. قیمت این محصول هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است ولی قیمتی بین ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان خواهد داشت.

کاربرد این ساعت روزمره و ورزشی است که با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک واچ‌فون یا ساعت هوشمند مستقل استفاده کند. ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth، NFC، Wi-Fi امکان پذیر است. برخورداری از اسپیکر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم ساعت است که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 348 وضوح - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویر کاملا ایدئالی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. از آنجایی که این ساعت کاربرد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ورزشی هم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد، از استاندارد IP68 Certified برای مقاومت در برابر آب - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و گرد وغبار نیز برخوردار است.

طبق اعلام روابط عمومی مدیا پردازش فروش این محصول در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد و عرضه آن در دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم خواهد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone