🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44919.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اندی رابین می گوید Ambient OS همانند اندروید، متن باز است

همان طور که می دانید اندی رابین و کمپانی جدیدش یعنی Essential دیروز از یک دستگاه موبایل اندرویدی ماژولار و یک اسپیکر خانگی هوشمند رونمایی کردند که رقیبی برای دیگر شرکت ها، علی الخصوص آمازون به ...

همان طور که می دانید اندی رابین و کمپانی جدیدش یعنی Essential دیروز از یک دستگاه موبایل اندرویدی ماژولار و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک اسپیکر خانگی هوشمند رونمایی کردند که رقیبی برای دیگر شرکت ها، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - علی الخصوص آمازون به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شمار می رود. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این اسپیکر که Essential Home - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نام دارد، به سیستم عامل جدیدی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Ambient OS مجهز است.

اندی رابین می خواهد Ambient را به شیوه اندروید، فراگیر سازد

اندی رابین بامداد امروز در جریان برگزاری Code Conference در مورد محصولات جدیدش صحبت کرد و اعلام نمود سیستم عامل Ambient نیز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به صورت متن باز یا اپن سورس عرضه می شود. در واقع رابین می خواهد همان شیوه ای که برای اندروید در نظر گرفت و آن را به پر کاربرد ترین سیستم عامل موبایلی جهان بدل ساخت، برای کنترل خانه هوشمند نیز به کار گیرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این اقدام با توجه به وضعیت کنونی دستگاه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های هوشمند خانگی کمی سؤال برانگیز است. در حال حاضر استانداردهای متعدد و پلتفرم های بیسیم متنوعی از سوی شرکت های سازنده به کار گرفته می شوند که هرکدام از آنها قصد دارند خودشان را بر دیگران تحمیل نمایند، و شاید نتوان شانس زیادی برای Ambient OS قائل شد. از سوی دیگر شاید سیستم عامل مورد بحث نیز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچون اندروید به مشکلاتی همچون تأخیر در ارائه آپدیت های اصلی و به روز رسانی های امنیتی دچار گردد.

رابین می گوید دستیابی به نرخ آپدیت 100 درصد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در هیچ پلتفرمی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ممکن نیست

«والت موسبرگ» نویسنده قدیمی و مشهور دنیای تکنولوژی در جریان Code Conference به رابین گوشزد کرد که تنوع نسخه های اندروید در سرتاسر جهان به سطح غیر قابل قبولی رسیده، اما رابین با این موضوع مخالفت نمود و گفت تنوع، یکی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از نکات قوت اندروید به شمار می رود. او معتقد است هیچ پلتفرمی به نرخ آپدیت 100 درصد نخواهد رسید، چون چنین امری غیرممکن خواهد بود. حتی اپل نیز که مدعی 80 درصد نرخ آپدیت است، در واقعیت به رقمی در حدود 60 الی 70 درصد دست می یابد.

به هر حال، رابین اذعان کرد که سرعت به روز رسانی اندروید به مراتب کندتر از انتظارات است و گفت در Ambient OS راهکاری برای غلبه بر این مشکل اندیشیده. البته او از ارائه توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرد و صرفاً به عبارت «سرویس های مدیریت شده در بَک اِند» اکتفا نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone