🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44920.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

«کارت پردازش» اینتل در اواسط تابستان به بازار عرضه می شود

اینتل در گذشته «Compute Card» را معرفی کرده بود که در واقع یک دستگاه با ابعاد 95 در 55 در 5 میلی متر است و با قرار گرفتن در داخل هر محصولی که از آن ...

اینتل در گذشته «Compute Card» را معرفی کرده بود که در واقع یک دستگاه با ابعاد 95 در 55 در 5 میلی متر است و با قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرفتن در داخل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هر محصولی که از آن پشتیبانی کند، می تواند آن را به یک گجت هوشمند تبدیل کند.

گفتنی است «کارت پردازش» روی بورد خود دارای چیپست، حافظه رم، حافظه ذخیره سازی و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت های ارتباطی است و به راحتی به داخل سیستم میزبان مثل یخچال و یا تلویزیون وارد شده و توانایی پردازش را بدان می افزاید. حالا امروز غول چیپ سازی در نمایشگاه کامپیوتکس اطلاعات تکمیلی را در رابطه با این محصول منتشر کرده و نام برخی از همکاران تجاری اش را هم اعلام نموده که در این میان شرکت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های مطرحی همچون ال جی، دل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و لنوو به چشم می خورند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«کارت پردازش» اینتل به داخل دستگاه وارد شده و آن را به یک گجت هوشمند تبدیل می کند

علاوه بر آن لازم به ذکر است اینتل در خلال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنفرانسش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از برخی دستگاه هایی که می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانند در آینده پذیرای «Compute Card» باشند، نام برده است. در این میان برخی گجت ها چون داک های کوچک جایگزین کامپیوترهای دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابل پیش بینی بوده اما برخی دیگر همانند دیوایس همه کاره ال جی غافلگیر کننده بودند.

بر اساس اطلاعاتی که اینتل در اختیار علاقه مندان قرار داده، «کارت پردازش» قرار است در چهار نسخه متفاوت با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پردازنده های Celeron و یا نسل هفتم Core اینتل عرضه شود. همگی این چهار نمونه دارای حافظه رم 4 گیگابایتی بوده و فضای ذخیره سازی آنها را هم یکی از دو گزینه 64 گیگابایت eMMC یا 128 گیگابایت SSD تشکیل خواهد داد. دیگر مشخصات فنی «Compute Card» های اینتل را هم می توانید در جدول بالا مشاهده کنید.

ناگفته نماند محصولات مورد اشاره قرار است در ماه مرداد یا شهریور به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone