🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42467.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مؤسس مایکروسافت پس از 72 سال بقایای ناو جنگی آمریکایی را کشف کرد

هفتاد و دو سال قبل، یعنی در تاریخ 30 ژوئیه 1945 میلادی، زیردریایی سلطنتی ژاپن دو اژدر را به سمت ناو «یو. اس. اس. ایندیاناپلیس» (USS Indianapolis) شلیک کرد و آن را به قعر دریا ...

هفتاد و دو سال قبل، یعنی در تاریخ 30 ژوئیه 1945 میلادی، زیردریایی سلطنتی ژاپن دو اژدر را به سمت ناو «یو. اس. اس. ایندیاناپلیس» (USS Indianapolis) شلیک کرد و آن را به قعر دریا فرستاد تا یکی از بزرگ ترین تلفات تاریخ نیروی دریایی آمریکا را رقم بزند.

ایالات متحده هیچگاه مکان آرامش ابدی این ناو جنگی را کشف نکرد، اما دیروز «پل آلن» یکی از مؤسسین مایکروسافت اعلام کرد تیم تحقیقاتی اش با استفاده از کشتی Petrel توانسته اند بقایای USS Indianapolis را در عمق 18000 پایی اقیانوس آرام کشف کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

آلن دیشب این پیام را منتشر کرد و گفت کشف این کشتی برایش افتخار بزرگی محسوب می شود. با هماهنگی نیروی دریایی ایالات متحده، اکنون این منطقه به طور کامل محاصره شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این کشتی در تاریخ جنگ جهانی دوم از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون چند روز قبل از اینکه مورد خشم ژاپنی ها قرار بگیرد، نخستین بمب اتمی را به پایگاه هوایی تینیان در جزایر ماریانا تحویل داد، بمبی که بر سر مردمان هیروشیما فرود آمد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

USS Indianapolis بالغ بر 1196 خدمه داشت که بسیاری از آنها با کشتی به اعماق اقیانوس فرو رفته یا طعمه کوسه ها شدند. از آنجا که ارتش آمریکا خبر از غرق شدن این ناو جنگی نداشت، نجات یافتگان تا چند روز در سطح دریا شناور بودند. نهایتاً 317 نفر از خدمه ناو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مورد بحث از غرق شدن، حمله کوسه ها و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تشنگی نجات یافتند که 22 نفرشان هم اکنون زنده اند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است تا به امروز تلاش های متعدد برای کشف - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - USS Indianapolis با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شکست مواجه شده بود، تا اینکه آلن و تیمش با همکاری نیروی دریایی و ارتش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمریکا توانستند بقایای آن را شناسایی نمایند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone