🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42466.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اولویت جهرمی، اصلاح تعرفه‌های اینترنت و بازنگری مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم روز گذشته پس از کسب اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما از اولویت‌های خود خبر داد. تنها وزیر متولد شده پس از پیروزی ...

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم روز گذشته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پس از کسب اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما از اولویت‌های خود خبر داد.

تنها وزیر متولد شده پس از پیروزی انقلاب، عنوان کرد که اولویت وزارت ارتباطات در حال حاضر «اصلاح تعرفه سرویس‌های اینترنتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است که از قبل مانده و این کار اولویت نخست - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بنده است.»

جهرمی که پیشتر در مناظره‌ای تلویزونی از قوانین دست‌وپاگیر موجود برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین اینترنتی انتقاد کرده بود، در خصوص اولویت دومش گفت: - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «موضوعی که در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد و به سرعت باید انجام شود تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و اینترنتی است.»

پیشتر و در همان مناظره تلویزیونی، جهرمی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عنوان کرده بود که در قوانین کشور ما، آمده است که اگر یک سرویس دهنده ایرانی بخواهد کار خود را آغاز کند و سپس یک کاربر اقدام به بارگذاری محتوای مجرمانه روی آن سرویس کند، شرکت سرویس دهنده با مشکل مواجه خواهد شد و مسئولیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مستقیم خواهد داشت. جهرمی تصور می‌کند که همین قانون، سبب می‌شد تا کسب‌وکارهای اینترنتی بزرگ با محوریت ارائه محتوای بومی در ایران شکل نگیرد.

آذری جهرمی همچنین خبر داد که تصمیم دارد به شکل سالانه گزارش‌هایی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از پیشرفت برنامه‌هایش ارائه دهد. او از نمایندگان مردم نیز برای رای اعتمادی که به او داده‌اند تشکر کرد و گفت: «این اقدام نمایندگان خانه ملت که به بنده به عنوان جوان ترین وزیر کابینه اعتماد کردند و سکان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور در توسعه و پیشرفت را به بنده سپردند بسیار مهم و ارزشمند است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone