🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42476.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

از این پس می توانید با سلفی خود به پیام های تصویری در اینستاگرام پاسخ دهید

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال جاری میلادی با اضافه شدن ویژگی هایی مانند استوری، ماسک های سه بعدی و عکس های مدت دار در بخش پیام های مستقیم، تغییرات زیادی به خود دیده و تقریباً ...

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال جاری میلادی با اضافه شدن ویژگی هایی مانند استوری، ماسک های سه بعدی و عکس های مدت دار در بخش پیام های مستقیم، تغییرات زیادی به خود دیده و تقریباً با هر به روز رسانی، ویژگی جدیدی نیز به مجموعه قابلیت های خود اضافه کرده است.

سلفی ارسال شده مدت دار بوده و پاک می شود

حال اینستاگرام در آپدیت اخیر خود، ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به تمرکز این شبکه اجتماعی بر اشتراک گذاری تصاویر تأکید دارد؛ قابلیت مورد بحث به کاربران اجازه می دهد در پاسخ به تصاویر دریافتی در بخش پیام های مستقیم (Direct Messages)، «واکنش» نشان داده و با ارسال یک تصویر سلفی مدت دار، به مخاطب پاسخ دهند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

نکته جالب توجه در ویژگی جدید، استفاده از تصویر دریافتی در عکس سلفی است - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که در قاب کوچکی قرار گرفته، و کاربر می تواند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از آن مانند یک استیکر استفاده کند.

لازم به ذکر است که قابلیت مذکور فقط در پاسخ به تصاویر دائمی قابل استفاده بوده و برای عکس های مدت دار کاربرد ندارد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همچنین باید توجه داشت که تصاویر ارسالی از این طریق (گزینه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Reply زیر عکس دریافتی) نیز مدت دار بوده و در نتیجه امکان واکنش به آنها (و ایجاد یک مکالمه) وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احمدرضا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
جسارتا شما سمت شهرک جهاد اسلام آباد غرب اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone