🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42472.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دامنه دینامیکی چیست و چه تاثیری بر تصاویر دارد؟

در عکاسی به میزان تفاوت میان روشن ترین و تاریک ترین نقاط یا به طور عمومی تر رنگ سفید و سیاه خالص یک تصویر، دامنه دینامیکی گفته می شود. با این حال، بحثی که اغلب ...

در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عکاسی به میزان تفاوت میان روشن ترین و تاریک ترین نقاط یا به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طور عمومی تر رنگ سفید و سیاه خالص یک تصویر، دامنه دینامیکی گفته می شود. با این حال، بحثی که اغلب در مورد آن شکل می گیرد، بیشتر به قدرت دوربین ها و حد اکثر توان آن ها برای ثبت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دامنه دینامیکی بالاتر باز می گردد.

اما دامنه دینامیکی با چه چیزی اندازه گیری می شود؟ در اصل دامنه دینامیکی به تعریفی به نام استاپ (استاپ به نوعی کنترل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کننده شاتر اسپید، سرعت ISO - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و دیافراگم است که در انتها می توان از طریق آن ها در اکسپوژر تغییر ایجاد کرد) وابسته است و به وسیله آن اندازه گیری می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود.

در واقع به ازای اضافه شدن هر استاپ هنگام عکاسی، دو برابر تصویر روشن تری دریافت می کنید. در شرایط ایده آل، چشم انسان قادر به تشخیص ۲۰ استاپ دامنه دینامیکی است. یعنی تیره ترین تُن رنگی که ما در یک صحنه قادر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به درک آن هستیم، در هر لحظه نسبت به روشن ترین حالتش یک میلیون بار تاریک تر است.

همین قابلیت چشم انسان است که به واسطه آن می توانیم در روشنایی روزهای آفتابی، حتی ریز ترین جزئیات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را در سایه های تاریک ببینیم و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تشخیص دهیم. اما این موضوع در ارتباط با دوربین ها کمی فرق می کند.

لنز دوربین های حرفه ای با اینکه شکاف بسته تری دارند، اما دامنه دینامیکی محدود تری را نسبت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چشم انسان پوشش می دهند. Nikon D810 که در حال حاضر یکی از مدرن ترین و پر قدرت ترین دوربین های موجود است، برای هر عکس تنها قادر به ثبت ۱۵ استاپ دامنه دینامیکی است.

بیشتر دوربین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های دیجیتال امروزی هم نهایتا می توانند به ۱۲ تا ۱۴ استاپ دست پیدا کنند که البته نگاتیو فیلم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ها نیز این امکان را تا ۱۳ استاپ بالا می برند. همین مسئله باعث می شود تا گاهی اوقات عکس ها از حالت طبیعی خارج شوند و جزئیاتشان را از دست بدهند.

آن زمان است که هنگام ویرایش تصاویر مجبور می شوید قید برخی نقاط روشن را بزنید و آن ها را به رنگ سفید خالص درآورید. از طرفی می توان به جای اینکار، سایه ها را در هم شکست و روی محیط تاریک عکس رنگ مشکی خالص پاشید.

به عنوان مثال در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تصویر زیر، ترجیح بر استفاده درست از نقاط روشن عکس بوده است. تمامی سایه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و جزئیات بوته ها تقریبا سیاه شده اند، اما به جای آن آسمان همچنان آبی است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اما در تصویر زیر، سایه ها در ارجحیت قرار دارند. حالا می توانید تمامی جزئیات موجود در محیط تاریک را به خوبی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ببینید. با این حال آسمان رنگ طبیعی خود را از دست داده و یک دست سفید پوش شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اما صحبت درباره دامنه دینامیکی آنقدرها هم آسان و ساده نیست. یکی از مشکلات این موضوع هم به نمایشگرها باز می گردد. به صورتیکه بهترین نمایشگرهای موجود در بازار نیز تنها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قادر به نمایش ۱۰ استاپ هستند.

یعنی دوربین های با کیفیتی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قادر به تصویر برداری با ۱۴ استاپ هستند، توانایی به نمایش گذاشتن تمام قدرت خود و همه اطلاعات دریافت شده شان را ندارند. اما همیشه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در ازای فدا شدن هر چیزی، منفعت های دیگری به دست می آوریم.

البته منفعتی که این موضوع برایمان دارد، در ویرایش تصاویر خودنمایی می کند. دوباره به همان تصویر قبل باز می گردیم. اما این بار همان عکس طوری ویرایش شده تا دامنه دینامیکی بهتر در تصویر دیده شود. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حالا سایه ها کمی روشن تر شده اند و با تیره تر شدن نقاط روشن، آسمان جزئیات و زیبایی بیشتری پیدا کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

عکسی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در بالا مشاهده می کنید، تقریبا نهایت توانایی یک دوربین را به تصویر می کشد؛ سایه ها زیبایی و جزئیاتشان حفظ شده و آسمان رنگ آبی اش را نگه داشته است. اما اگر به ابرها دقت کنید، می بینید که ظاهری مصنوعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود گرفته اند.

مشکل از رنگ سفید خالص بیش از حدشان است که با کمی کار در محیط فوتوشاپ می - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توان همه آن ها را بر طرف کرد. اما راهکار محبوب عکاسان برای فائق آمدن بر این مشکل، عکس برداری با دامنه دینامیکی بالا (HDR) است.

در عکاسی با دامنه دینامیکی بالا، می توانید با ترکیب چند اکسپوژر یک تصویر کامل و با کیفیت بسازید. نمونه این تعریف را هم به خوبی می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. چرا که عکس مذکور، با استفاده از چند نرم افزار HDR و ترکیب دو اکسپوژر به ثبت رسیده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

همانطور که مشاهده می کنید، این بار هم آسمان و هم بوته ها، ظاهر خیلی بهتری پیدا کرده اند. البته رنگ آمیزی عکس کمی عجیب به نظر می رسد که مشکلی طبیعی و همگانی است. چرا که این موضوع در اصل چالش عکاسی با دامنه دینامیک بالاست و حرفه ای شدن در آن، مهارت و زمان زیادی می طلبد.

در کلام پایانی باید گفت، دامنه دینامیکی چیزی نیست که به صورت تئوری قابل تعریف باشد. باید بارها و بارها با دوربین های مختلف به سراغش بروید و عکس برداری کنید. علاوه بر این اهمیت ویرایش تصاویر را نیز نباید فراموش کرد؛ چرا که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در اصل زیبایی تصاویر و نمایش ریز ترین جزئیاتشان به ویرایش آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ها مربوط می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone