🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42468.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پریسما می خواهد فناوری های ویرایش عکس خود را به شرکت های دیگر بفروشد

تقریباً یک سال قبل، اپلیکیشن پریسما (Prisma) به اوج محبوبیت خود رسید و با افکت های تازه و جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی، بسیاری از کاربران را درگیر خود ساخت. حال این شرکت به دنبال ...

تقریباً یک سال قبل، اپلیکیشن پریسما (Prisma) به اوج محبوبیت خود رسید و با افکت های تازه و جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی، بسیاری از کاربران را درگیر خود ساخت. حال این شرکت به دنبال روش های دیگری برای کسب درآمد است.

این کمپانی روسی به تازگی اعلام کرده که می خواهد کسب و کارش را فراتر از اپلیکیشن خودش توسعه بخشد و ابزارهای متعدد بینایی ماشین مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد.

ابزارهای مورد بحث، مواردی همچون تشخیص اشیاء، مپینگ چهره، شناسایی پیش زمینه در تصاویر و مانند اینها را در بر می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گیرند. بنابراین شاید به زودی شاهد سیستم پردازش سریع و هوشمند پریسما در اپلیکیشن های دوربین یا ویرایش عکس محبوب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشیم.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

البته خود برنامه پریسما همچنان به قوت خود باقیست. به گفته کمپانی سازنده، این اپلیکیشن هم اکنون بین 5 تا 10 میلیون کاربر ماهانه دارد که آمار خوبی برای این استارتاپ نه چندان قدیمی محسوب می شود.

هنوز هیچ صحبتی در مورد مشتریان بالقوه به میان نیامده، اما احتمالاً فیسبوک را باید از فهرست کنار گذاشت، چون این شرکت به سرعت پس از محبوب شدن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پریسما، فیلترهای عکس مشابهی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - معرفی کرد.

طبق روال های مشابه در دنیای تکنولوژی، شاید نهایتاً یکی از بزرگان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این حوزه به پریسما و فناوری هایش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - علاقه مند شود و به جای اینکه مبلغی را برای استفاده از ابزارهایش بپردازد، کل این شرکت را یکجا تحت مالکیت خود درآورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتجان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید شما دور و بر روستای کوی تقی آباد میاندوآب کار انجام میدید
پاسخ: بله در روستای کوی تقی آباد شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone