🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42471.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پخش خودکار ویدیوها در نتایج جستجو را به اندروید اضافه کرد

از حالا به بعد اگر ویدیویی در نتایج جستجوی گوگل شما وجود داشته باشد باید منتظر پخش خودکار آن باشید. البته خوشبختانه این قابلیت، ویدیوها را بدون صدا پخش می کند. گوگل به تازگی شروع ...

از حالا به بعد اگر ویدیویی در نتایج جستجوی گوگل شما وجود داشته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باشد باید منتظر پخش خودکار آن باشید. البته خوشبختانه این قابلیت، ویدیوها را بدون صدا پخش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می کند. گوگل به تازگی شروع به اضافه کردن قابلیتی به نام پیش نمایش ویدیوها به نتایج جستجوی موتور قدرتمند خود کرده است.

موج اول اضافه شدن این ویژگی به نتایج جستجو، از پلتفرم اندروید و دو اپلیکیشن کروم و گوگل آغاز خواهد شد. همچنین پیش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ویدیوها در نتایج جستجو ابتدا تنها در ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی منتشر می شود و پس از آن راه خود را به زبان ها و مناطق مختلف دیگر نیز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باز می کند.

یکی از سخنگوهای این کمپانی می گوید که گوگل قصد دارد قابلیت پیش نمایش ویدیوها در نتایج جستجو را برای سایر سیستم عامل ها نیز به ارمغان بیاورد، بنابراین باید منتظر ویژگی مذکور روی پلتفرم iOS و حتی شاید رایانه های دسکتاپ نیز باشیم.

پخش خودکار ویدیوها برای کاربران آن ها را از محتویات ویدیوهای به نمایش در آمده در بخش نتایج با خبر می سازد و بدوین وسیله سبب می شود تا نتایج جستجوهای ویدیویی نیز تا حد بسیار زیادی بهبود یابد. با این حال برخی عقیده دارند چنین حرکتی باعث می شود صفحه نتایج گوگل با بهم ریختگی مواجه شود و کاربران را گیج کند.

به گفته گوگل قابلیت مذکور برای ویدیوهای یوتوب فعال بوده و این کمپانی در تلاش است تا سایر تولیدکنندگان محتوا (که هنوز مشخص نیست شامل چه سرویس هایی باشند) را نیز پشتیبانی کند.

البته باید بدانید که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این پشتیبانی بر رتبه جستجو به هیچ عنوان تأثیر نخواهد گذاشت. در پایان اضافه کنیم که پیش نمایش ویدیوها تنها در صورتی رخ می دهد که به اینترنت وای فای متصل باشید. همچنین کاربران قادر خواهند بود ویژگی فوق را با رفتن به بخش تنظیمات یوتوب به کلی غیر فعال نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone