🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42473.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بررسی نسخه موبایل Tekken؛ اینجاستیس به روایتی متفاوت

نسخه موبایل تکن فدای همان سیاستی شده که استودیوی NetherRealm برای توسعه اینجاستیس 1 و مورتال کامبت ایکس پیش گرفته بود. بخش عجیب ماجرا اینجاست که آن ها بعدها با اینجاستیس 2 توانستند اشتباهاتشان را ...

نسخه موبایل تکن فدای همان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سیاستی شده که استودیوی NetherRealm برای توسعه اینجاستیس 1 و مورتال کامبت ایکس پیش گرفته بود. بخش عجیب ماجرا اینجاست که آن ها بعدها با اینجاستیس 2 توانستند اشتباهاتشان را جبران کنند اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نامکو با تمام تجربیاتش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از این اشتباهات درس نگرفته است.

وقتی برای نخستین بار خبر ساخت یک نسخه موبایل از تکن آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم به صورت ناگهانی را شنیدیم خیلی خوشحال شدیم. بعد از استریت فایتر و مورتال کامبت، این تکن است که بیشترین نقش را در شکل گیری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سبک مبارزه ای داشته و با وجود فراز و نشیب های گوناگونش همچنان بازیکن ها احترام زیادی برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن قائلند.

تکن 7 چند ماه پیش برای پلتفرم های خانگی انتشار یافت و با واکنش های مثبتی رو به رو شد.

اگر هم از گیمرهای قدیمی باشید، حتما خاطرات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زیادی با ساخته نامکو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دارید. دورانی که به کلوپ ها می رفتید و جای فیتالیتی های خونین مورتال کامبت، تصمیم می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرفتید با حرکت های رزمی مختلف تکن 3 دوستان تان را شکست دهید. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بنابراین طبیعی است عرضه یک نسخه مخصوص از تکن برای اسمارت فون ها هر بازیکنی را به وجد بیاورد.

ولی بعد از ماجراجویی چند ساعته با شخصیت های تکن، فهمیدیم نسخه تلفن های هوشمند این مجموعه معروف با چیزی که انتظار داشتیم خیلی فاصله دارد. از بیرون که نگاه کنید، همه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - چیز نوید بخش یک تکن کلاسیک و متناسب با مکانیزم های اسمارت فون ها می دهد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
بازی سه حالت گیم پلی مختلف دارد؛ بخش داستانی، اونت ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و مبارزه با بقیه بازیکن ها.

از همین اسکرین شات ها هم می توان متوجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد که گرافیک و مدل سازی کاراکترها کاملا وفادار به نسخه های کنسولی است - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و توسعه دهنده با استفاده از شخصیت های مختلف دنیای تکن سعی کرده تجربه فراموش نشدنی ورژن های پلتفرم های خانگی را به تلفن های هوشمند بیاورد.

اما این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تنها نمای بیرونی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازی است و همین که اولین مبارزه خود را انجام دادید، متوجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشکلات بازی می شوید. چون هر چه قدر سازنده به فکر یک گرافیک استثنایی و گذاشتن شخصیت های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مختلف بوده، خیلی برای گیم پلی خلاقیت به خرج نداده و با الهام های اشتباه از بازی های معروف رو به رو هستیم.

راستش را بخواهید پیش از تجربه نسخه موبایل تکن، تصور کردیم بازی از عناوینی همانند شدو فایت الهام گرفته و همان راهی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که کپکام با پورت استریت فایتر 4 روی iOS پیش گرفت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را ادامه می دهد. یعنی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تصویر چند دکمه و آنالوگ لمسی وجود داشته و به کمک آن ها می جنگید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

با این وجود نامکو برای عنوانش ورژن اسمارت فون های اینجاستیس 1 و 2 را هدف قرار داد که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - البته بد هم نیست ولی مسئله مهم، استفاده اشتباه از المان های این عناوین است. همانگونه که با بررسی اینجاستیس 2 گفتیم، نسخه موبایل اینجاستیس 1 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و مورتال کامبت ایکس بازی های خوبی بودند ولی فایتینگ های خوبی نبودند.

سبک فایتینگ با تاکتیک گره خورده و عناوینی که نام بردیم با سادگی های خیلی زیاد اهمیت این تاکتیک را به کمترین درجه ممکن رساندند. NetherRealm بیش از حد پیچیدگی های سبک فایتینگ را کاهش داد و به همین خاطر بازی های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل آن ها بیش از آنکه یک بازی مبارزه ای باشند عناوین «دکمه زنی» بودند.

از دیدگاه آزادی گیم پلی، نسخه موبایل تکن بین اینجاستیس 1 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اینجاستیس 2 قرار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گیرد.

مشکل نسخه موبایل تکن هم از همینجا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نشات می گیرد. بازی نسبت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به اینجاستیس 1 آزادی بیشتری هنگام مبارزات به بازیکن ها می دهد ولی این آزادی همچنان نسبت به اینجاستیس 2 خیلی کمتر بوده و بنابراین همان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کمبود اهمیت تاکتیک ها که با ساخته های اولیه NetherRealm دیدیم اینجا نمایان می شود.

البته این نکته به معنای عدم لذت بردن از تکن نیست و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازی ویژگی های جالب گوناگونی دارد. ساخته نامکو رویارویی Kazuya Mishima، مبارز معروف دنیای تکن، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شخصیتی کاملا جدیدی با نام Revenant را روایت می کند که سعی دارد با جذب بقیه مبارزین امپراطوری خودش را به راه بیاندازد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

بنابراین حالا باید با جمع آوری تیم تان، به جنگ با Revenant و اعضایش رفته و وی را شکست دهید. با وجود اینکه بخش داستانی بعد از چند کات سین ابتدایی کاملا رها می شود و متاسفانه در ادامه روایت جذابی را شاهد نیستیم اما به علت چپترهای مختلف، جایزه های گوناگون و ریتم بالای مبارزات تا ساعت ها وقت تان را پای آن بگذارید.

در اینجا هر چپتر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خودش تشکیل شده از چند بخش که مربوط به شخصیت های منفی است بوده و با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شکست آن ها به باس نهایی می رسید. اگر او را شکست دهید، چپتر بعدی آزاد می شود. ایده جالب توسعه دهنده برای این قسمت و پیش از رفتن به میدان نبرد را می توانیم قابلیت انتخاب سه شخصیت بنامیم.

این ویژگی را قبلا با بازی های موبایل مشابه دیده بودیم ولی تفاوت تکن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با آن ها، نبردهای تک نفره است. یعنی چه؟ قبل از اینکه وارد یک چپتر بشوید، بازی به شما اجازه می دهد تا بین کاراکترهایی که دارید سه عدد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را انتخاب نمایید. بر خلاف بازی هایی همانند اینجاستیس که مبارزات معمولا سه به سه هستند، در تکن جنگ های یک به یک را تجربه می کنید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اگر هم در مبارزه ای شخصیت تان شکست بخورد، بازی دوباره به منوی بخش داستانی رفته و آنجا با انتخاب یکی دیگر از کاراکترهایی که دارید نبرد را ادامه می دهید. این روند تا جایی که هر جنگجو ببازد ادامه خواهد داشت. اما چرا «جنگ های تک به تک» تکن را از بخش های مثبت بازی نامیدیم؟

پیش از جواب به این پرسش، بیایید ابتدا نگاهی به گیم پلی و مکانیزم های کنترل بیاندازیم. با ضربه روی صفحه لمسی شخصیت شما به حریف حمله می کند و با کشیدن انگشت خود می توانید به سمت چپ یا راست حرکت کنید. حمله قدرتمند یا دفاع با نگه داشتن انگشت تان روی صفحه هم از دیگر قابلیت هایی است که سازنده به بازیکن داده است.

در نسخه موبایل تکن «کارت» نقش همان کمبوها را ایفا می کنند.

سری تکن همیشه به حرکت های مختلف یا همان کمبوهای شخصیت هایش معروف - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بوده و به علت سادگی ذات موبایل، توسعه دهنده برای اضافه سازی آن ها به نسخه موبایل تصمیم گرفته از ایده کارت ها استفاده کند. همان المانی که این روزها به بهانه های مختلف با اپلیکیشن های گوناگونی می بینیم.

بنابراین برای هر شخصیت چندین کارت که حکم قدرت های آن ها را دارند گذاشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با سرعت خوبی هم انرژی شان پر می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شود. کلیت مکانیزم های مبارزات نسخه موبایل تکن این بود، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حالا بیایید به سوالی که بالاتر مطرح کردیم جواب بدهیم. همانگونه که از ابتدای مطلب گفتیم، تکن به علت محدودیت های گیم پلی عنوانی تاکتیکی نیست.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

به همین خاطر ممکن است بعد از انجام چندین مسابقه از تجربه بازی خسته شده و آن را کنار بیاندازید. در این قسمت سازنده با یک ایده جالب توانسته جذابیت عنوانش را برای مدت ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حفظ نموده و خستگی را از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مبارزات، حداقل برای ساعاتی، دور نگه دارد: ریتم بسیار سریع.

سرعت گیم پلی به شدت بالا است - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که یکی از دلایلش را باید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به نام مبارزات تک به تک بزنیم. به گونه ای که شاید طولانی ترین مبارزه نزدیک به 30 ثانیه طول بکشید. این المان به خوبی توانسته ذاتِ خسته کننده کمبود تاکتیک در جنگ ها را بپوشاند.

در بخشی از مقاله گفتیم تکن همچنان جذابیت هایی دارد، یکی از آن قسمت های جذاب همین ریتم سرسام آور مبارزات است. از بخش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیم پلی که بگذریم به گرافیک می رسیم؛ جایی که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با وجود ضعف هایش کاملا می تواند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طرفداران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را راضی نگه دارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

مدل سازی عالی شخصیت ها در کنار انیمیشن های روان و طبیعی آن ها باعث - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده تا بازی از دیدگاه دیداری یکی از بهترین های تلفن های هوشمند بوده و امیدواریم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کپکام برای گرافیک پورت های بعدی استریت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فایتر برای موبایل از ساخته نامکو الهام بگیرد.

بخش مثبت ماجرا اینجاست که گستردگی این عنوان تنها محدود به شخصیت ها نشده و محیط ها هم تنوع خوبی دارند. البته گرافیک بازی فعلا خیلی بهینه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نیست و بعد از انجام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - چند مسابقه شاهد افت فریم هستیم. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ضمن اینکه برخلاف انیمیشن های حمله، انیمیشن های صورت هنگام ضربه خوردن خیلی خشک بوده و اغلب واکنشی متفاوت نمیبینیم.

گرافیک و موسیقی از بهترین بخش های بازی است.

اگر از طرفداران تکن یا  ساخته های NetherRealm هستید، عنوان مبارزه ای نامکو مطمئنا می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند؛ اینجاستیس 1 و مورتال کامبت ایکس با وجود تمام محدودیت هایشان به اعتقاد بعضی بازیکن ها از سرگرم کننده ترین عناوین فایتینگ موبایل بودند.

جز این، پیشنهاد می کنیم تا هنگام عرضه شدو فایت 3 وقت خود را با اینجاستیس 2 یا قسمت جدید ترنسفومرز بگذرانید. بد نیست بدانید بازی فعلا به صورت محدود برای کانادا انتشار یافته و خوشبختانه برای تجربه آن نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی نخواهید بود.

دانلود نسخه iOS - دانلود نسخه اندروید

در بخش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
- تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اوژن نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من مشکلی با مایکروفر زانوسی ZMBN4SK دارم. مشکل این است که وقتی مایکروفر را روشن می‌کنم، فقط چند ثانیه کار می‌کند و سپس با خطای "F4" خاموش می‌شود. بعد از چند دقیقه، دوباره روشن می‌شود و همین روند تکرار می‌شود.

آیا می‌توانید راهنمایی کنید؟ آیا مشکل این مایکروفر قابل تعمیر است؟

در شهر پیرانشهر منطقه کهنه خانه، تعدادی مغازه تعمیرات مایکروفر وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. با این حال، به نظر می‌رسد که مشکل شما با دوربین داخلی مایکروفر مربوط است، به همین دلیل بهتر است به خدمات پس از فروش شرکت زانوسی در ایران مراجعه کنید. با توضیحاتی که به آنها ارائه می‌دهید، احتمالاً مشکل شما را تشخیص می‌دهند و در صورت امکان، با قطعات یدکی مورد نیاز، مایکروفر شما را تعمیر می‌کنند.

به هر حال، قبل از این که به فروشنده یا مغازه تعمیرات مراجعه کنید، بهتر است که با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مایکروفر خود، مشکل را بیشتر بررسی کنید. همچنین، از طریق اینترنت و عضویت در گروه‌های مرتبط، می‌توانید از تجربیات و روش‌های دیگران نیز بهره بگیرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone