🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42474.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی نوت ۸، روی مرز ۱۰۰۰ دلار

بیست‌وسوم آگوست، یعنی چهارشنبه همین هفته گلکسی نوت ۸ به شکل رسمی معرفی می‌شود؛ موبایلی که اگرچه پرچمدار اصلی تلفن‌های هوشمند سامسونگ نیست ولی همیشه قوی‌ترین سخت‌افزار و قیمتی بالاتر از سری S به همراه ...

بیست‌وسوم آگوست، یعنی چهارشنبه همین هفته گلکسی نوت ۸ به شکل رسمی معرفی می‌شود؛ موبایلی که اگرچه پرچمدار اصلی تلفن‌های هوشمند سامسونگ نیست ولی همیشه قوی‌ترین سخت‌افزار و قیمتی بالاتر از سری S به همراه داشته است.

منابع چینی امروز خبر می‌دهند که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت ۸، قرار است روی مرز ۱۰۰۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دلار عرضه شود و برای مدل‌های مختلف آن، قیمت‌های پیشنهادی را نیز ارائه داده‌اند. اما پیش‌نیاز دانستن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این قیمت‌ها، اطلاع جزیی از سخت‌افزار دستگاه است.

گلکسی نوت ۸ قرار است با چیپست اگزینوس ۸۹۹۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم وارد بازار شود. اما حافظه داخلی جایی است که قیمت‌ها را از هم متمایز می‌کند. این موبایل در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به دست مشتری می‌رسد. چینی‌ها می‌گویند که نسخه ۶۴ گیگابایتی، قیمتی برابر با ۶۲۸۸ یوان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یعنی حدود ۹۴۱ دلار دارد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی قرار است با قیمت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۷۰۸۸ یوان برابر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با ۱۰۶۱ دلار به فروش برسد و اما مدل ۲۵۶ گیگابایتی، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قیمتی برابر با ۷۹۸۸ یوان معادل ۱۱۹۶ دلار خواهد داشت.

حقیقت این است که گلکسی نوت ۸، به هیچ عنوان قصد ندارد موبایلی ارزان باشد. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما باید توجه کرد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که این قیمت‌ها، مربوط به کشور چین هستند و سپس به دلار تبدیل شده‌اند و اگر آن را به ریال خودمان تبدیل کنیم، به رقمی بالا برای یک موبایل در ایران می‌رسیم. از آنجایی که سامسونگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در ایران به شکل رسمی حضور دارد، باید دید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برند چه قیمتی را برای گلکسی نوت ۸ در ایران انتخاب خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone