🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42463.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

محدودیتی دیگر برای زنان ایرانی؛ عدم امکان شرکت در رشته های اصلی سومین لیگ بازی های رایانه‌ ای

در حالی که ورود زنان به ورزشگاه و عدم حضور وزرای زن در کابینه دولت دوم روحانی به موضوعاتی داغ طی چند هفته اخیر تبدیل شده و بحث هایی را درباره حقوق زنان مطرح کرده ...

در حالی که ورود زنان به ورزشگاه و عدم حضور وزرای زن در کابینه دولت دوم روحانی به موضوعاتی داغ طی چند هفته اخیر تبدیل شده و بحث هایی را درباره حقوق زنان مطرح کرده اند، اخیراً شاهد اتفاقی دیگر و این بار در حوزه بازی های ویدیویی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هستیم که شاید به اندازه موضوعات بالا پر سر و صدا نباشد، اما یک بار دیگر این سوال را مطرح می کند که دولت و بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا چه حد به ابتدایی ترین حقوق زنان و دختران ایرانی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - احترام می گذارند.

سیزدهم الی بیست و سوم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شهریورماه امسال، قرار است دوره سوم «لیگ بازی های رایانه ای ایران» در برج میلاد تهران برگزار شود و برندگان این رویداد، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شانسی برای حضور در جام جهانی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بازی های الکترونیکی پاریس خواهند داشت. لیگ بازی های رایانه ای ایران در 5 رشته کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو، فیفا 17، کلش رویال، کوییز آو کینگز و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - PES 17 برگزار می شود و اگرچه بازی های انتخابی، خود موضوعی بحث برانگیز به حساب می آیند، اما موضوع بحث برانگیزتر آن است که ظاهراً بانوان تنها مجاز به به شرکت در دو رشته کلش رویال و کوییز آو کینگز هستند.

هنگامی که به وب سایت رسمی لیگ مراجعه کرده و وارد بخش ثبت نام می شوید، شاهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - لیستی از این 5 رشته و پلتفرم های قابل بازی هستید و در دو رشته کوییز آو کینگز و کلش رویال با عبارت «ورود برای بانوان آزاد است» مواجه می شوید. اگرچه در ستون مربوط به رشته های دیگر، سخنی درباره ممنوعیت ورود بانوان به میان نیامده، اما ذکر این نکته در دو رشته مورد اشاره، این مفهوم را می رساند که زنان جواز ورود به رشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های فیفا 17، کانتر استرایک و PES 17 را به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دلایلی نامشخص دریافت نخواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

محدودیت شرکت زنان در رشته های اصلی لیگ بازی های رایانه ای ایران، نه تنها شانس رقابت پایاپای با مردان برای کسب جوایز را از آنها می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیرد، بلکه می تواند به شانس کشورمان برای افتخارآفرینی در رویدادهای بین المللی نیز آسیب بزند. در حالی که بازی های ویدیویی، چند سالی است - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در مجامع بین المللی به عنوان یک «ورزش» شناخته می شوند و تا باز شدن راه شان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به المپیک چیزی باقی نمانده، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اعمال محدودیت های بی اساسی از این دست، تنها سبب می شود تا بازی های ویدیویی در کشورمان، بیش از پیش از استانداردهای این صنعت در سراسر جهان عقب بماند.

زنان تمایل مضاعفی به بازی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های ویدیویی روی هر پلتفرمی و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نه صرفاً موبایل نشان می دهند

بنابر بسیاری از آمارهای موثق بین المللی، زنان بیش از 40 درصد جامعه گیمری کشورهای پیشرفته را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تشکیل می دهند و این رقم طی سال های اخیر، گاه به بیش از 50 درصد نیز رسیده است؛ یعنی برخلاف آنچه اکثر گیمرهای مرد تصور می کنند، زنان تمایل مضاعفی به بازی های ویدیویی روی هر پلتفرمی و نه صرفاً موبایل نشان می دهند.

این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در حالی است که در دعوت نامه رسمی از زنان برای شرکت در لیگ بازی های رایانه ای تهران آمده «اغلب بانوان به بازی روی دستگاه های هوشمند می پردازند» و احتمالاً به همین خاطر بوده که تنها دو رشته کلش رویال و کوییز آو کینگز روی موبایل برای آنها در نظر گرفته شده است. اگرچه این موضوع به خودی خود غلط نیست و آمارها نشان می دهد زنان بیشتر از مردان به بازی های موبایل و تحت وب تمایل نشان می دهند، اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - لزوماً به معنای عدم تجربه بازی های ویدیویی روی سایر پلتفرم ها مثل کنسول های خانگی و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پی سی هم نیست؛ بلکه خیلی ساده، زنان گستره بیشتری از بازی ها را نسبت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به مردان انتخاب می کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

سال گذشته، معاونت پژوهشی بنیاد ملی بازی های رایانه ای (DIREC)، گزارشی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جامع درباره وضعیت بازی های ویدیویی و آمار مربوط به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیمرهای ایرانی منتشر کرد که با استناد بر آن در سال 94، بالغ بر 37 درصد از جامعه گیمری ایران را بانوان تشکیل داده اند و این یعنی با قشر عظیم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیش از 8.5 میلیون نفری طرف هستیم که از پتانسیل های شگرفی برای بسط یافتن برخوردار است؛ اما  به شرطی که با محدودیت هایی نظیر عدم امکان شرکت در لیگ بازی های رایانه ای مواجه نشوند و نه براساس جنسیت، بلکه براساس رده سنی دسته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بندی گردند.

بالغ بر 37 درصد از جامعه گیمری ایران را بانوان تشکیل داده اند و این یعنی با قشر عظیم بیش از 8.5 میلیون نفری طرف هستیم

نکته ای که باید به آن توجه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شود، مشارکت پایین زنان در مسابقات ورزش های الکترونیکی بین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - المللی در قیاس با مردان است، اما این مشارکت پایین لزوماً - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به خاطر عدم علاقه بانوان به این دست از رویدادها نبوده و گاه فرهنگ نادرست مردان گیمر مورد شماتت قرار می گیرد. اما این مسئله سبب نشده تا زنان لیگ های خاص خود را نداشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باشند و همین حالا مسابقات WPGI (که مخصوص به زنان است) در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کشورهای مختلف برگزار می شود. ناگفته نماند که زنان مجبور به شرکت در WPGI و عدم شرکت در مسابقات دیگر نیستند، بلکه هر زنی می تواند در هر مسابقه ای شرکت داشته باشد.

بنابراین در رویدادی که تنها یک بار در سال برگزار می شود، محدود کردن زنان به رشته های فرعی -آن هم در حالی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که همتایان خارجی سال هاست در این زمینه تجربه دارند و تدابیر متفاوتی برای افزایش مشارکت زنان به کار بسته اند که می تواند مورد الگوبرداری قرار گیرد- «محدودیتی» است که حتی با «مصونیت» - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم توجیه نمی شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

عدم حضور زنان در رشته های اصلی، «محدودیتی» است که حتی با «مصونیت» هم توجیه نمی شود

گیمرهای ایرانی همین حالا به دلایل متفاوتی، قادر به شرکت در مسابقات بین المللی Dota 2 یا League of Legends به صورت رسمی از طرف کشور خود نیستند و تنها می توانند در همین 5 رشته رقابت کنند. یکی از این 5 رشته باقی مانده، کاملاً بومی است - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و ضمناً ایران تنها شاید در دو رشته فیفا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - (اصلی) و کلش رویال (فرعی) قادر به کسب سهمیه جام جهانی ورزش های الکترونیکی پاریس باشد.

با توجه به این موضوع، یک سوم از جامعه گیمرهای ایرانی، نیمی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شانس خود برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حضور در مسابقات بین المللی و 60 درصد از شانس خود برای شرکت در مسابقات داخلی را از دست داده است؛ شانس از دست رفته ای که امیدواریم پاسخی منطقی به چرایی آن داده شود و شاهد مطرح شدن بحث هایی مانند «خشونت در بازی کانتر استرایک» و «آسیب دیدن قشر جوان از تهاجم فرهنگی غرب»، آن هم در قرن بیست و یکم و زمانی که بازی های ویدیویی به سرگرمی شماره یک بسیاری از خردسالان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و بزرگسالان در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سراسر جهان تبدیل شده اند نباشیم؛ البته در این صورت هم، محدودیت شرکت در مسابقات فیفا و PES که صرفاً شبیه سازهایی برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ورزشی در دنیای واقعی به حساب می آیند توجیه ناپذیر خواهد بود.

اگر فرض را بر این بگذاریم که خشونت، عامل بازداری زنان از شرکت در رشته های اصلی بوده، محرومیت از شبیه سازهای ورزشی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توجیه پذیر نیست

صنعت بازی ایران، صنعتی است که حالا با سرعت بیشتری به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استانداردهای بین المللی نزدیک می شود و با فعالان مطرح خارجی ارتباط سازنده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تر برقرار می کند. در کنار فعالیت های بین المللی، توجه به بازار داخل همچنان مهم ترین حرکتی است که باید در دستور کار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قرار گیرد و ایجاد چند دستگی میان گیمرهای ایرانی، نه تنها از این مهم جلوگیری می کند بلکه بذر ناامیدی از عناوین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داخلی و مشارکت در چنین رویدادهایی را نیز پخش می کند.

در حالی که این مطلب به رشته تحریر در می آید، هیچ دلیلی واضحی برای عدم امکان حضور زنان و دختران ایرانی در لیگ بازی های رایانه ای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ایران ارائه نشده، اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - امید است که برگزارکنندگان این رویداد و نیز شورای سیاست گذاری لیگ، با انتشار بیانیه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای دلایل خود برای محدود کردن رشته های فیفا، کانتر استرایک و PES به مردان را شرح دهند. زنان همین حالا از شرکت در مسابقات فوتبال و والیبال تیم ملی خود محروم هستند و اگر قرار باشد این محرومیت، در دنیای مجازی و بدون مرزبندی بازی های ویدیویی نیز تکرار شود، قطعاً - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زمان آن رسیده تا شاهد بازبینی در بنیادین ترین حقوق نیمی از ایرانیان باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone