🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42457.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

محمود واعظی از تداوم ارتباطش با کاربران شبکه های اجتماعی گفت

بعد از حدود یک هفته از معرفی وزرای جدید به مجلس شورای اسلامی دیروز بالاخره رای گیری نهایی انجام شد و محمد جواد آذری جهرمی با کسب رای اعتماد از اعضای خانه ملت سکان هدایت ...

بعد از حدود یک هفته از معرفی وزرای جدید به مجلس شورای اسلامی دیروز بالاخره رای گیری نهایی انجام شد و محمد جواد آذری جهرمی با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کسب رای اعتماد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از اعضای خانه ملت سکان هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دست گرفت.

اما شاید یکی از اصلی ترین نقاط قوت محمود واعظی (وزیر سابق ارتباطات) که در ادامه عزل و نصب ها به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب گردید، توجه خوب وی به کاربران و مخاطبان شبکه های اجتماعی و در پاره ای موارد تصمیم گیری براساس خواست و نظر آنها باشد..

در همین راستا واعظی با انتشار اولین پست اینستاگرامی خود در سمت تازه اش از تداوم ارتباط و تعاملش با کاربران شبکه های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در فضای مجازی سخن گفت.

واعظی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در پست اینستاگرامی اش اینور نوشته است:

در طول چهار سال گذشته به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعی کردم از طریق فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی مستقیما با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شما عزیزان و کاربران محترم در تعامل باشم تا از نقطه نظرات شما آگاه باشم. اکنون که در جایگاه دیگری مشغول انجام وظیفه شده‌ ام نیز همین رویه را ادامه خواهم داد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و به عنوان رییس دفتر رییس جمهوری از طریق همین شبکه‌ های اجتماعی با شما کاربران عزیز همراه خواهم بود. از شما - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عزیزان بابت اینکه به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دلیل ضیق وقت امکان پاسخگویی به همه پیام‌ های شما را نداشتم عذرخواهی می‌ کنم، اما پیام‌هایتان را می‌خوانم و از نقطه نظرات خوب‌ تان استفاده می‌کنم.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone