🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35552.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا واقعاً خرده‌فروشان بازار موبایل گران‌فروشی می‌کنند؟

بعد از انتشار لیست شرکت‌های واردکننده موبایل که ارز دولتی به آنها تخصیص یافته و شفاف سازی این مساله، شبهات زیادی در رابطه با قیمت‌گذاری در بازار موبایل به وجود آمد. محمود سفار، رییس انجمن ...

بعد از انتشار لیست شرکت‌های واردکننده موبایل که ارز دولتی به آنها تخصیص یافته و شفاف سازی این مساله، شبهات زیادی در رابطه با قیمت‌گذاری در بازار موبایل به وجود آمد.

محمود سفار، رییس انجمن واردکنندگان موبایل عنوان کرده بود که مشکل گران فروشی به شرکت‌های واردکننده برنمی‌گردد و مربوط به فروشندگان خرد بازار است. او امروز در گفتگو با دیجیاتو گفت:

«شرکت‌ها عمدتاً کالای خود را با همان قیمتی که ارز گرفته‌ بودند، قیمت‌گذاری و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - عرضه کرده‌اند. از شما سوال می‌کنم که آیا به عنوان یک توزیع کننده یا فروشگاه‌دار، اجباری در فروش کالای خود دارید؟ به هرحال شخص چند کالا خریده؛ تعداد کمی را فروخته و تعدادی را هم احتکار و افزایش قیمت را لحاظ کرده. با صراحت می‌گویم که بیشتر مشکلات مربوط به گوشی آیفون است و احتمالاً اگر ۱۰ صبح - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - به بازار بروید اصلاً به شما قیمت نمی‌دهند چون منتظر قیمت ارز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - هستند. این که دیگر کار شرکت‌های واردکننده نیست. شرکت یک کالایی را با قیمت تمام شده و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - سود مورد انتظار آورده و واگذار کرده، اما دیگر نمی‌تواند تا مرحله رسیدن کالا به دست کاربر نهایی نظارت داشته باشد.»

شاید در بازار آزاد آنچه سفار می‌گوید به حقیقت نزدیک باشد اما در دنیای اینترنت شفافیت بیشتری وجود دارد و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - خود واردکنندگان در فروشگاه دیجی‌کالا نقش فروشنده را پیدا کرده‌اند. در لیست پایین، قیمت برخی از پرچمداران که توسط همین شرکت‌های واردکننده گارانتی هم شده‌اند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - می بینید:

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان

به عنوان یک مثال ساده آیفون ۱۰ که قیمت جهانی آن معادل ۹۹۹ دلار است، با دلار 4200 تومنی و 15 درصد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - هزینه گمرکی و ارزش افزوده باید در رقمی حدود چهار میلیون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - و 830 هزار تومان عرضه شود که در نهایت با هزینه‌های اضافه شده برای گارانتی و سود واردکننده و فروشنده، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توان نهایتا تا پنج و نیم میلیون‌ تومان را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - نیز قبول کرد، با این حال همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت این گوشی از 9 تا 11 میلیون در بین هر سه شرکتی که ارز دولتی گرفته‌اند در نوسان است و این یعنی دو برابر رقم واقعی قیمت تمام شده این گوشی.

از سوی دیگر پرچمدار سامسونگ با توجه به نرخ جهانی‌اش و ارز دولتی چیزی حدود سه میلیون تومان قیمت دارد که با رقم 6 میلیون فروخته می‌شود و آیفون 8 پلاس هم با نرخ ارز دولتی باید رقمی نزدیک به سه و نیم میلیون باشد در حالی که حول 7 میلیون قیمت گذاری شده است.

شفاف سازی که با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - انتشار لیست توسط وزارت ارتباطات صورت گرفته به نوبه خود ستودنی است اما جدا از اینکه رسانه‌ها این مسائل را آشکار کنند، به نظر می‌رسد که وزارتخانه بهتر است به شفاف سازی بسنده نکند و به همراه مقامات دیگر مرتبط، پیگیر اوضاع پیش آمده کنونی باشد. این سودجویی‌ها و این ارقام موجود در بازار در کنار میلیون‌ها ارز دولتی که هنوز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - دقیقا مشخص نیست سرنوشتشان توسط این شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسدآباد استان همدان - چه شده است، از جمله مواردیست که می‌تواند توسط مقامات مرتبط مورد بحث قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آلکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** مایکروفر استیل البرز MH441 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر آتاگلدی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب مرکز شما شهرک سید احمد خمینی اسدآباد تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک سید احمد خمینی شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone