🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35576.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سرقت داده های کاربران از طریق هک باتری موبایل

گروهی از متخصصان بین المللی اخیرا به حملات سایبری بالقوه ای اشاره کرده اند که طی آن باتری موبایل به ابزاری برای جاسوسی بدل می شود. در این حملات شبیه سازی شده هکرها با استفاده ...

گروهی از متخصصان بین المللی اخیرا به حملات سایبری بالقوه ای اشاره کرده اند که طی آن باتری موبایل به ابزاری برای جاسوسی بدل می شود.

در این حملات شبیه سازی شده هکرها با استفاده از یک میکروکنترلر جریان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انرژی ورودی و خروجی باتری و نرخ های مصرف آن را نمونه سازی می کنند.

پس از هک باتری موبایل می توان فعالیت های مختلفی از جمله کلیک های روی کیبورد، اپلیکیشن مورد استفاده و رویدادهای رخ داده پس از آن نظیر برقراری تماس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلفنی را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زیر نظر گرفت. مهاجمان با رهگیری توان مصرف شده توسط قطعات مختلف از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جمله پردازنده، پردازشگر گرافیکی، نمایشگر و DRAM اطلاعات گسترده ای را در مورد بازدید از سایت ها و عبارت های تایپ شده در کیبورد به دست می آورند که در واقع یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «کی لاگر» پیشرفته محسوب می شود.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

از آنجا که انجام هر کاری در موبایل مستلزم مصرف باتری است، جاسوسی از طریق هک باتری موبایل به منبع ارزشمندی برای دستیابی به داده ها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تبدیل می شود. با این حال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استخراج اطلاعات از این طریق مستلزم دسترسی فیزیکی به موبایل برای نصب میکروکنترلر خوانش داده ها یا جایگزین کردن باتری اصلی با یک نسخه ویژه است.

از سوی دیگر ابزارهای نرم افزاری لازم برای سوءاستفاده از این روش - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در قالب Web Battery API وجود دارند که مرورگر پرطرفدار کروم نیز با آنها سازگاری دارد. یک مشاور امنیتی درباره راه های استخراج داده از این روش می گوید:

تنها کاری که قربانی باید انجام دهد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باز کردن یکی از سایت های خوانش داده است. در این حالت میکروکنترلر ورود به سایت را تشخیص داده و داده ها را ارسال می کند.

در این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آزمایش که با استفاده از مرورگر کروم در یک موبایل هواوی و دو مدل سامسونگ صورت گرفته نرخ ارسال داده چندان زیاد نبوده اما گستردگی داده هایی که در اختیار هکرها قرار می گیرد قابل توجه است.

تماشا کنید: کباب کردن گوشت با حرارت باتری گلکسی نوت ۷

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone