🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35573.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

طراحی گلکسی نوت ۹ تا حد زیادی شبیه نوت ۸ خواهد بود

رندرهای زیبا را کنار بگذارید، کره ای ها احتمالا رخت گلکسی نوت ۸ را به نوت ۹ هم می پوشانند. در روزهای اخیر رندرهایی بسیار زیبا و مهیج از پیاده سازی تغییرات گسترده در گلکسی نوت ...

رندرهای زیبا را کنار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بگذارید، کره ای ها احتمالا رخت گلکسی نوت ۸ را به نوت ۹ هم می پوشانند.

در روزهای اخیر رندرهایی بسیار زیبا و مهیج از پیاده سازی تغییرات گسترده در گلکسی نوت ۹ از جمله افزایش نسبت نمایشگر به بدنه و دوربین دوگانه منتشر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده بود که مورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استقبال کاربران قرار گرفت، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حالا اما منابع آگاه از غیرواقعی بودن آنها خبر داده اند.

افشاگر معروف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توییتری با نام کاربری Ice Universe که سابقه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روشنی در پیش بینی گجت های آتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد در این باره نوشته است:

رندرهای بیش از حد زیبای نوت ۹ را باور نکنید در غیر این صورت ناامید خواهد شد. در واقع طراحی گلکسی نوت ۹ تا حد زیادی شبیه نوت ۸ است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستانبر اساس فرضیات فعلی سامسونگ بیش از آنکه به دنبال تغییر اساسی در طراحی سری نوت باشد، در پی بهینه سازی آن است، برای مثال انتظار می رود سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار دوربین به زیر آن منتقل شود؛ پیاده سازی همین پروسه در گلکسی اس ۹ نیز شایعات پیرامون تغییر چینش در پنل عقب را تقویت می کند.

از آنجا که منتقدان و کاربران در مورد طراحی اسمارت فون پرچمدار سامسونگ نظر مثبتی دارند، این کمپانی با دنبال کردن سیاست «سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند» از اوایل ۲۰۱۷ از هرگونه دست بردن در طراحی آنها خودداری کرده است.

بنابراین طراحی گلکسی نوت ۹ نیز احتمالا دستخوش تغییر نشده و در عوض با بهینه سازی های داخلی نظیر چیپست بهتر، سنسورهای تصویربرداری قدرتمندتر و نرم افزار پایدارتر همراه خواهد بود. دوربین دوگانه یکی از مواردی است که امروزه راه خود را حتی به موبایل های اقتصادی نیز باز کرده و بعید نیست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در پرچمدار اتی کمپانی کره ای شاهد آن باشیم، با این حال در مورد تعبیه دهانه لنز با گشودگی متغیر نمی توان با قاطعیت اظهار نظر کرد.

انتظار می رود گلکسی نوت ۹ در ۱۸ مرداد ماه معرفی شده و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا اوایل مهرماه روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone