🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11921.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس فهرست مادربردهای سازگار با سیستم عامل ویندوز ۱۱ را منتشر کرد

مایکروسافت چندی پیش از ویندوز 11 رونمایی کرد و حالا تولیدکنندگان سخت‌افزار سخت در تلاشند تا از سازگاری کامل محصولات خود با نسخه جدید ویندوز اطمینان حاصل کنند. ایسوس هم اخیرا اعلام کرده که کدام ...

مایکروسافت چندی پیش از ویندوز 11 رونمایی کرد و حالا تولیدکنندگان سخت‌افزار سخت در تلاشند تا از سازگاری کامل محصولات خود با نسخه جدید ویندوز اطمینان حاصل کنند. ایسوس هم اخیرا اعلام کرده که کدام مادربردهای این شرکت با ویندوز ۱۱ سازگارند.

بر اساس اطلاعات رسمی موجود در وب‌سایت ایسوس، حالا می‌دانیم که کدام مادربردهای این برند از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم - ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند. البته ایسوس می‌گوید ویندوز 11 هنوز رسما منتشر نشده و ممکن است ناسازگاری‌هایی با بیلد پیش‌نمایش اینسایدرها وجود داشته باشد، چون مراحل ارزیابی رسمی سخت‌افزاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم - تکمیل نشده است.

ایسوس همچنین متذکر می‌شود که مسئولیت هرگونه ریسک و اتفاق احتمالی در صورت نصب پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز ۱۱ برعهده خود کاربر است. این شرکت از پذیرش هرگونه مسئولیت در قبال صدمات احتمالی ناشی از نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم شما خودداری می‌کند. بدیهی است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم - که نصب سیستم عامل‌های جدید، به‌خصوص در مراحل آزمایشی، خطرات خاص خودش را دارد و می‌تواند اطلاعات شما را در معرض ریسک قرار دهد.

همان‌طور که قبلا گفتیم، ویندوز ۱۱ برای نصب به حداقل یک پردازنده دو هسته‌ای ۶۴ بیتی با حداقل فرکانس پردازشی ۱ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارد. برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید به مطلب مربوطه مراجعه کنید، اما یکی از چالش‌برانگیزترین قطعات موردنیاز برای ویندوز ۱۱ تراشه TPM 2.0 است که به‌منظور ارتقای امنیت سیستم استفاده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جعفریه استان قم

تمام مادربردهای بالا TPM 2.0 دارند ولی این شرکت تاکید کرده که بهتر است خود کاربران فعال بودن این تراشه را بررسی کنند. برای بررسی فعال بودن این تراشه راهنمایی در وب‌سایت رسمی ایسوس منتشر شده که می‌تواند به شما کمک کند. همچنین پیش‌تر در مطلبی فهرست کامل پردازنده‌های اینتل و AMD را که از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند، به اطلاع شما رسانده بودیم. برای بررسی دقیق‌تر این پردازنده‌ها می‌توانید به صفحات مربوط به پردازنده‌های اینتل و AMD در وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شارونا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ احیانا منطقه روستای طغرود جعفریه تعمیر دارید.
پاسخ: بله در روستای طغرود شهر جعفریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone