🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17524.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قطعی سرویس‌های گوگل کاربران را در سراسر دنیا با مشکل مواجه کرد

بروز مشکل در سرورهای گوگل باعث شد دسترسی کاربران به سرویس‌های این شرکت در آمریکا، آسیا، استرالیا و بخش‌هایی از اروپا برای مدتی با اختلال مواجه شود. اواخر شب گذشته برخی کاربران  با قطعی دسترسی ...

بروز مشکل در سرورهای گوگل باعث شد دسترسی کاربران به سرویس‌های این شرکت در آمریکا، آسیا، استرالیا و بخش‌هایی از اروپا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - برای مدتی با اختلال مواجه شود.

اواخر شب گذشته برخی کاربران  با قطعی دسترسی به «جیمیل»، «گوگل داکس» و «یوتیوب» مواجه شدند. این مشکل که در ایالات متحده، ژاپن، هند، استرالیا و بخش‌هایی از اروپا و آمریکای جنوبی گزارش شد از حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران به اوج خود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - رسید. گوگل پس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - از اطلاع از بروز مشکل آنرا برطرف کرد و ظاهرا مشکل از حدود ساعت ۵:۳۰ تا حد زیادی برطرف شده است. سخنگوی «گوگل کلاود» در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«اختلال کوتاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - مدتی که در برخی سرویس‌ها و خدمات از جمله «جی سوئیت» (G Suite) رخ داد، مورد برسی قرار گرفت و در حال برطرف کردن سایر مشکلات جانبی آن هستیم. از بروز قطعی و اختلال متاسفیم و می‌دانیم این خدمات چقدر حیاتی و مهم هستند. در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم مشکل جدید دیگری رخ ندهد.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران

معاون ارشد زیرساخت فنی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - گوگل نیز در توییتی، جزئیات بیشتری از موضوع را ارائه داد و «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل توضیحات وی را بازنشر کرد. وی در توییت خود اعلام کرد:

«مجموعه‌ای از سرورهایی که ترافیک مورد نیاز برنامه‌های کاربردی را تامین می‌کنند، دچار مشکل شد و در نتیجه کاربران قطعی سرویس و خدمات را تجربه کردند. البته برخی کاربرانی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - که به آن سرورهای خاص متصل نبودند، چنین اختلالی را نیز مشاهده نکردند.»

بی‌شک در شرایط همه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - گیری کرونا که بسیاری از مشاغل کارهای خود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - را به صورت دورکاری انجام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - می‌دهند، دسترسی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - سرویس‌ها و خدمات آنلاین بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند. قطعی هر چند کوتاه مدت اینترنت یا خدمات آنلاین می‌تواند مشکلات زیادی را برای شرکت‌ها، موسسات و حتی افراد حقیقی به وجود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نور استان مازندران - آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone