تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44884.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس بالاخره زمان عرضه موبایل ZenFone AR را اعلام کرد

ما از کنفرانس I/O گوگل که اخیراً برگزار شد اطلاع یافتیم دومین موبایل سازگار با پلتفرم تانگو که توسط ایسوس و با نام ZenFone AR توسعه یافته، در آینده ای نزدیک پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت. ...

ما از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنفرانس I/O گوگل که اخیراً برگزار شد اطلاع یافتیم دومین موبایل سازگار با پلتفرم تانگو که توسط ایسوس و با نام ZenFone AR توسعه یافته، در آینده ای نزدیک پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

حالا در نمایشگاه کامپیوتکس، نمایندگان کمپانی تایوانی عنوان کرده اند که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن همراه مورد اشاره در اواخر خرداد ماه راهی بازار این کشور خواهد شد و سپس در اواسط ماه تیر به صورت انحصاری توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه می شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ایسوس ZenFone AR با قیمتی کمتر از گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ عرضه می شود

در همین رابطه «Jerry Shen» مدیر عامل ایسوس عنوان کرده است که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شش ماه زمان صرف توسعه ZenFone AR کرده اند و به عقیده او - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نتیجه به دست آمده ارزش زمان صرف شده را داشته است. بر اساس اعلام کمپانی تایوانی تاکنون 40 الی 50 اپلیکیشن از بیش از 100 نرم افزار موجود در پلی استور روی ZenFone AR با موفقیت و بدون مشکل پایداری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تست شده است. علاوه بر آن «Shen» اظهار امیدواری کرده که تا سال آینده تعداد برنامه های تانگو به بیش از 1000 مورد برسد.

لازم به اشاره است طبق بررسی اجمالی اهالی Engadget، ایسوس ZenFone AR نسبت به نخستین موبایل پشتیبانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کننده از واقعیت افزوده یعنی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لنوو Phab 2 Pro، عملکردی بسیار بهتر داشته و تجربه ای تقریباً بدون لگ و تأخیر را به ارمغان می آورد.

ناگفته نماند طبق پرسش و پاسخ های صورت گرفته با «Jerry Shen» در رابطه با قیمت تعیین شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای اسمارت فون ZenFone - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - AR، او اشاره کرد که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قیمت آن مسلماً از گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ کمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** یخچال جنرال الکتریک PSB48YSRSS شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی نیاوران تبریز تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone