🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28739.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با پروژه آتنا عمر باتری واقعی 9 ساعته لپتاپ‌ها را تضمین می‌کند

در نمایشگاه CES 2019 بود که اینتل از پروژه آتنا به عنوان «نوآوری لپتاپ در درک انسان» رونمایی کرد و بسیاری از کاربران و منتقدان را نسبت به کارکرد اصلی این پروژه به فکر فرو ...

در نمایشگاه CES 2019 بود که اینتل از پروژه آتنا به عنوان «نوآوری لپتاپ در درک انسان» رونمایی کرد و بسیاری از کاربران و منتقدان را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - نسبت به کارکرد اصلی این پروژه به فکر فرو برد.

حالا مسئولان پروژه توضیحات بیشتری ارائه کرده و اظهار داشته اند که مانند برنامه اولترابوک اینتل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - در سال 2012، که منجر به ظهور نخستین لپتاپ های ویندوزی توانمند برای رقابت با سری مک بوک ایر اپل شد، پروژه آتنا نیز حداقل یک خروجی اصلی و قابل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - توجه خواهد داشت: عمر باتری نه ساعته در شرایط استفاده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - واقعی.

البته در سال های اخیر شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - های مختلف محصولات زیادی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - را با قول عمر باتری طولانی روانه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - بازار کرده اند که البته اعداد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - و ارقام ارائه شده برای این لپتاپ ها واقعی نبوده و به واسطه استفاده از نرم افزارهای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - بنچمارک قدیمی یا تنظیمات غیر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - استاندارد به دست آمده اند.

در سال‌های اخیر شرکت‌های مختلف محصولات زیادی را با قول عمر باتری طولانی روانه بازار کرده‌اند

به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - عنوان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - مثال شرکت ال جی برای لپتاپ Gram 14 خود عمر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - باتری 23 ساعته را مطرح کرده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - که البته با پایین ترین روشنایی صفحه و بدون روشن بودن وای فای و یا استفاده از نرم افزارهای کاربردی به دست آمده است. هرچند در حال حاضر اکثر شرکت ها از بنچمارک MobileMark 2014 برای تست عملکرد باتری محصولات خود استفاده می کنند که این موضوع عقب افتادگی 5 ساله آنها را نشان می دهد.

در این بین شاید پروژه آتنا و بنچمارک استاندارد جدید اینتل نیز برای بسیاری از کاربران به معنی استفاده واقعی نباشد؛ اما با توجه به اطلاعات ارائه شده، تست مورد بحث شامل مرور صفحات وب با روشنایی نمایشگر نرمال و اجرا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - شدن چند نرم افزار در پس زمینه بوده که می توان انتظار نتایجی نزدیک به واقعیت را از آن داشت.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران

شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - اینتل علاوه بر طراحی تست استاندارد برای سنجش عمر باتری محصولات، تصمیم گرفته در زمینه توسعه قطعات نیز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - با شرکت های تولیدکننده لپتاپ وارد همکاری شود و کاهش مصرف را از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - همان اجزای کوچک سازنده دیوایس آغاز کند.

به گفته جاش نیومن مدیر اجرایی پروژه، ابزارهای ذخیره سازی SSD (حالت جامد) یکی از الزامات اصلی پروژه آتنا هستند و در لپتاپ های تحت استاندارد این برنامه، جایی برای هارد دیسک های قدیمی وجود نخواهد داشت. وای فای 6 یا همان WiFi 802.11x نیز از دیگر مواردی است که شرکت ها ملزم به رعایت آن خواهند بود.

به گفته نیومن، نخستین محصولات خروجی پروژه آتنا بین سال های 2020 و 2021 به بازار می آیند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - احتمالاً از چیپ های 10 نانومتری آیس لیک اینتل بهره مند خواهند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر بهشهر استان مازندران - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone